بهتاش فریبا در گفتگو با خبرگزاری برنا:

بازی در مسجدسلیمان برای استقلال ساده نیست/ برد در دربی ارزش زیادی دارد/ آبی‌ها باید از لحاظ روحی آماده شوند

۱۳۹۸/۰۶/۲۴ - ۰۸:۳۵:۰۸
کد خبر: ۸۹۷۷۵۱
بازی در مسجدسلیمان برای استقلال ساده نیست/ برد در دربی ارزش زیادی دارد/ آبی‌ها باید از لحاظ روحی آماده شوند
پیشکسوت باشگاه استقلال معتقد است این تیم می‌تواند امروز مقابل نفت مسجد سلیمان برنده شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ بهتاش فریبا، پیشکسوت باشگاه استقلال، درباره آخرین وضعیت این تیم و بازی حساس امروز آنها مقابل نفت مسجدسلیمان به خبرنگار برنا گفت: بازی در مسجدسلیمان برای استقلال ساده نیست چراکه علاوه بر تماشاگران حریف و جو ورزشگاه بحث گرما و شرجی بودن هوا نیز مطرح است که روی هم رفته این موارد بازی را برای آبی‌پوشان سخت می‌کند.

وی افزود: معتقدم در این تعطیلات لیگ استراماچونی تیمش را جمع و جور کرده و با توجه به اینکه چشمی به تیم اضافه شده می‌توان به آینده تیم امیدوار بود و فکر می‌کنم امروز استقلال نخستین سه امتیاز خود را دشت خواهد کرد. البته کادر فنی باید به مسائل روحی و روانی قبل بازی هم اهمیت بدهد تا این پیروزی کسب شود.

بازیکن پیشین استقلال درباره دربی هفته چهارم و تاثیر بازی امروز بر آن نیز اظهار داشت: برد امروز استقلال را آماده دربی می‌کند. در دربی بحث روانی بسیار مهم است. بازیکنان بعضا در بازی های قبل از دربی مراقب مصدوم شدن هستند و گرفتن اخطار و اخراج شدن را در نظر دارند و اهمیت حضور در دربی برای آنها مهم است. همه می‌دانیم بازی امروز 3 امتیاز دارد و بازی مقابل پرسپولیس هم 3 امتیاز اما برد در دربی می‌تواند ارزش بسیار زیادی داشته باشد.

فریبا درباره پیش‌بینی‌اش از این دیدار گفت: تاکید می‌کنم استقلال علاوه بر موارد فنی به لحاظ روحی و روانی نیاز به کار دارد و به نظرم استقلال می‌تواند برنده شهرآورد باشد. بارها این بازی را برده‌ایم و امیدوارم در هفته چهارم هم ما پیروز شویم.

نظر شما
پرونده ویژه