بیستمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی آسیا؛

غفور: قطر حرفی برای گفتن نداشت/ تمام تلاش ما این است که به المپیک برویم

۱۳۹۸/۰۶/۲۳ - ۲۰:۱۵:۰۷
کد خبر: ۸۹۷۷۶۲
غفور: قطر حرفی برای گفتن نداشت/ تمام تلاش ما این است که به المپیک برویم
پشت خط زن تیم ملی گفت: تمام تلاش ما این است که به المپیک برویم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، امیر غفور پشت خط زن تیم‌ ملی والیبال ایران پس از پیروزی مقابل قطر در جمع خبرنگاران گفت: شک نکنید اگر مقابل هر تیمی کم کاری کنیم بازنده خواهیم شد. امروز برابر قطر بسیار خوب بازی کردیم و به همین دلیل حرفی برای گفتن نداشت.

او افزود: قطری‌ تیم خوبی است، با وجود اینکه دو ست را باخته بودند ناامید نشدند و در ست سوم بسیار خوب بازی کردند و حتی می‌خواستند کار را به ست چهارم و پنجم بکشند. خوشبختانه بازیکنان ایران جنگنده ظاهر شدند و با یک نمایش خوب توانستند برنده شوند. برای صعود به مسابقات انتخابی المپیک به این پیروزی نیاز داشتیم و امیدوارم در ادامه هم عملکرد خوبی داشته باشیم.

غفور درباره بازی فردا مقابل استرالیا نیز اظهار کرد: استرالیا یکی از حریفان ما در مسابقات انتخابی المپیک است، فردا باید این تیم را شکست دهیم تا هم شرایطمان در این مسابقات بهتر شود و هم اینکه اجازه ندهیم استرالیایی‌ها به این خود باوری برسند که می‌توانند ما را شکست دهند.

وی در پایان در مورد شانس حضور در المپیک اظهار کرد: همه تلاش ما این است که به المپیک برویم. بدون شک همه بازیکنان از جان مایه خواهند گذاشت تا ایران به المپیک برود. در این راه مردم هم ما را دعا می‌کنند و انرژی زیادی به ما می‌دهند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز