رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جهان-قزاقستان؛

ساروی و طاهری در نیمه نهایی شکست خوردند

۱۳۹۸/۰۶/۲۴ - ۱۳:۱۷:۴۶
کد خبر: ۸۹۸۰۹۰
ساروی و طاهری در نیمه نهایی شکست خوردند
دو فرنگی‌کار کشورمان در مرحله نیمه نهایی رقابت های کشتی مقابل حریفان تن به شکست دادند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ در ادامه رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جهان ۲۰۱۹ در قزاقستان،  رامین طاهری نماینده وزن ۸۷ کیلوگرم ایران در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف دنیس کودلا دارنده ۲ مدال نقره جهان و یک برنز المپیک از آلمان رفت و در پایان با نتیجه یک بر یک شکست خورد. در صورت صعود این کشتی‌گیر آلمانی به فینال، طاهری در گروه بازنده ها شانس کسب مدال برنز و سهمیه المپیک خواهد داشت در غیر این صورت حذف می‌شود.

طاهری پیش از این در دور نخست استراحت کرد، سپس به مصاف زاخاری برگ از سوئد رفت و در یک مبارزه نزدیک با نتیجه ۲ بر یک پیروز شد و به مرحله یک هشتم نهایی رسید. وی در این مرحله به مصاف اسلام عباس‌اف دارنده ۲ مدال برنز امیدهای جهان از آذربایجان رفت و در پایان با نتیجه ۶ بر صفر به برتری رسید و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد.

محمد هادی ساروی در وزن ۹۷ کیلوگرم در مصاف با آرتور الکسانیان قهرمان جهان و المپیک از ارمنستان 4 بر 3 شکست خورد و به نیمه نهایی نرسید. ساروی هرچند این مبارزه را واگذار کرد اما نبرد خوبی با الکسانیان داشت و یک قدم هم عقب نگذاشت. اگر الکسانیان فینالیست شود، ساروی برای کسب مدال برنز در مرحله شانس مجدد مسابقه خواهد داد.

حامد تاب دیگر نماینده ایران در ۳ وزن دوم بود که در وزن ۶۷ کیلوگرم در نخستین مبارزه مقابل اسماعیل بوررو مولینا قهرمان جهان و المپیک از کوبا ۹ بر صفر شکست خورد. بوررو با شکست 10-0 فرانک استابلر قهرمان 2018 جهان از آلمان و همچنین پیروزی بر ریو هانسو کشتی گیر عنوان دار کره ای، توانسته راهی نیمه نهایی شود. اگر بوررو فینالیست شود، تاب باید با استابلر و هانسو برای مدال برنز در گروه بازنده ها مسابقه دهد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز