حمید عزیزی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

هدف از برگزاری جام ایثارگران ایجاد محیط ورزشی و قدردانی از زحمات اهالی آن است

۱۳۹۸/۰۶/۲۵ - ۱۲:۲۹:۲۱
کد خبر: ۸۹۸۲۴۸
هدف از برگزاری جام ایثارگران ایجاد محیط ورزشی و قدردانی از زحمات اهالی آن است
رئیس فدراسیون گلف گفت: در برگزاری جام ایثارگران بیش از آن که به دنبال بازخورد باشیم، به دنبال انجام وظیفه از یک سو و از سوی دیگر ایجاد یک فضا و محیط ورزشی برای اهالی حوزه ایثار و شهادت هستیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ حمید عزیزی، رئیس فدراسیون گلف، طی گفتگو با خبرگزاری برنا در خصوص برگزاری جام ایثارگران بیان کرد: باتوجه به در پیش بودن هفته دفاع مقدس فدراسیون گلف برای قدردانی از زحمات ایثارگران، جانبازان و خانواده شهدا در دفاع مقدس و مدافعین حرم، جامی را با حضور این افراد برگزار خواهد کرد. از بسیاری از فرمانده‌های دوران دفاع مقدس، ایثارگران، جانبازان و فرزندان شهدا دعوت کردیم تا در این جام حضور پیدا کنند. امیدواریم جام پربار و باشکوهی برگزار کنیم و فدراسیون وظیفه خود را در این خصوص انجام دهد.

وی افزود: در برگزاری این جام بیش از آن که به دنبال بازخورد باشیم، به دنبال انجام وظیفه از یک سو و از سوی دیگر ایجاد یک فضا و محیط ورزشی برای اهالی حوزه ایثار و شهادت هستیم. باتوجه به تطبیق این جام با هفته دفاع مقدس، فکر می‌کنم بازخورد خوبی داشته باشیم.

عزیزی اظهار داشت: امیدواریم با ظرفیت‌های ایجاد شده در این جام و فعالیت‌های فدراسیون، این رشته بیشتر در سطح جامعه معرفی شود و شاهد باشیم که علاقمندان به ورزش‌های تابعه ما بیشتر گرایش پیدا کنند. این جام صرفا در رشته مینی گلف برگزار می‌شود، به دلیل این که آموزش این رشته سریع‌تر انجام می‌شود و ما سایت مناسبی در پارک ملت برای برگزاری جام‌های مشابه داریم. برای شروع مینی گلف را در دستور کار قرار دادیم تا در صورت مهیا شدن شرایط رشته‌های دیگر را هم اضافه کنیم.

رئیس فدراسیون گلف ایران در پایان گفت: ابتدا به نفرات شرکت‌کننده آموزش داده می‌شود. تعدادی از فرمانده‌های ارشد را فقط در ابتدای جام در خدمت آن‌ها خواهیم بود اما نفرات دیگر جام را به پایان می‌رسانند. امیدواریم بتوانیم رشته‌های تابعه فدراسیون گلف را در حوزه‌های مختلف معرفی کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز