دختران زیر ۱۵ سال بهترین عملکرد را داشتند؛

محمدی: هدف‌گذاری ما قهرمانی در تورنمنت کافا نبود

۱۳۹۸/۰۶/۲۶ - ۱۰:۴۸:۲۵
کد خبر: ۸۹۹۰۴۲
محمدی: هدف‌گذاری ما قهرمانی در تورنمنت کافا نبود
رئیس کمیته جوانان گفت: این تیم با کمترین زمان ممکن آماده شد و بهترین عملکرد را از خود به ثبت رساند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، اکبر محمدی رئیس کمیته جوانان گفت: المپیاد های برتر دختران با کیفیت برگزار شد که ماحصل آن انتخاب استعدادهای برتر  توسط مهینی و همکاران در نقش استعدادیابی  بود. انتخاب 40 بازیکن نخبه در این المپیاد  از بین 420 بازیکن بود و در نهایت ظرفیت تیم زیر 15 سال مشخص شد. دو مرحله اردوی تدارکاتی برگزار و سپس این تیم به تورنمنت کافا اعزام شد.

وی ادامه داد: کمیته فنی و توسعه فوتبال انتخاب بسیار دقیقی برای کادر فنی این تیم داشت و در نهایت سازماندهی مناسبی که در تیم زیر 15 سال رخ داد باعث شد تا تیم خوبی به کافا اعزام و در نهایت عنوان قهرمانی را کسب کنیم. هرچند که هدف گذاری  ما کسب نتیجه در تورنمنت کافا نبود و حضوری موفق در بازی های زیر 16 سال دختران در سال آینده بود اما این بازی ها باعث شد تا ملی پوشان محک خوبی بخورند و کادر فنی شناخت بیشتری از بازیکنان داشته باشد. باید روی استعدادهایی که در این تیم حضور دارند  کار شود و به فکر برگزاری تورنمنت های مشابه المپیاد برای کشف استعدادهای نخبه باشیم که در نهایت این امر به توسعه فوتبال بانوان کمک می کند.

محمدی گفت: بازی سخت برابر ازبکستان به خاطر میزبانی بوده و با توجه به عملکرد خوب تیم دختران  برابر تاجیکستان و قرقیزستان توانستیم قهرمان شویم. ملی پوشان بازی به بازی بهتر شدند و پایان تورنمنت قهرمانی بوده که به کادر فنی و بازیکنان این تیم و فدراسیون تبریک می گویم. باید برنامه ریزی دقیق تری برای این تیم داشته باشیم تا شاهد موفقیت های بیش از پیش این تیم باشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز