محمد گنج‌خانلو در گفتگو با خبرگزاری برنا:

برگزاری لیگ هم‌زمان با اعزام سپاهان به تور اندونزی، به دلیل عدم همکاری و هماهنگی است/ مسابقات قهرمانی جهان را از دست دادم

۱۳۹۸/۰۶/۲۷ - ۰۷:۱۹:۵۲
کد خبر: ۸۹۹۲۳۱
برگزاری لیگ هم‌زمان با اعزام سپاهان به تور اندونزی، به دلیل عدم همکاری و هماهنگی است/ مسابقات قهرمانی جهان را از دست دادم
رکابزن تیم ملی دوچرخه‌سواری ایران گفت: لیگ برتر عضلات ما را کاملا نابود می‌کند، برگزاری این رقابت‌ها هم‌زمان با اعزام سپاهان به تور اندونزی، به دلیل عدم همکاری و هماهنگی است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ محمد گنج‌خانلو، رکابزن امید تیم ملی ایران، طی گفتگو با خبرنگار برنا درخصوص حضور تیم سپاهان در تورهای بین‌المللی جاده بیان کرد: طی یک ماه اخیر در قالب تیم دوچرخه‌سواری سپاهان در دو تور حضور پیدا کردیم.  یک تور تک مرحله‌ای اول در اندونزی برگزار شد که از نظر امتیاز بهتر از تور جی تای بود. پیش از اعزام به این رقابت‌ها تمرینات پیست جهت حضور در قهرمانی آسیا داشتیم که باعث شد خیلی از هدف خود دور شویم، تمرین تور انجام نداده بودیم به همین دلیل تور اول را با عدم نتیجه مطلوب تمام کردیم. در یک‌سری از مراحل تور شرایط به گونه‌ای رقم خورد که به خط پایان نرسیدم و به سختی این تور تمام شد. تور تک مرحله‌ای بعدی در چین بود و آن‌جا توانستم مقام سوم را کسب کنم و در مجموع تیم سپاهان اول شد. پس از آن هم تور دو مرحله‌ای ژینتای را داشتیم که در مسیرهای سربالا بود و فقط مرحله آخر در یک مسیر کفی با مسافت 170 کیلومتر که مقام دوم را به دست آوردم. نفرات خوبی در این تور حضور داشتند و نفر اول دوچرخه‌سوار خوب هلندی بود که سابقه رکاب زدن در تور جیرو ایتالیا را نیز داشت.

وی اظهار داشت: زمانی که مسابقه نمی‌رویم و داخل کشور بین خودمان مانند تیم‌های سپاهان، پیشگامان، دانشگاه آزاد و ... رقابت می‌کنیم، نتیجه خوبی می‌گیریم و فکر می‌کنیم قوی هستیم، در حالی که این‌طور نیست، در واقع سطح رقابت داخل ایران پایین است و شرایط در سطح بالا متفاوت می‌شود، باید با دوچرخه‌سوارهایی که خیلی قوی‌تر هستند رقابت کنم. مسابقات اصلی من همیشه مثل رقابت‌های مقدماتی است، در نهایت باعث می‌شود نتوانم نتیجه بگیرم. هر وقت از مسابقات برمی‌گردیم ایران، باز یک ادعایی می‌کنیم اما به آن عمل نمی‌شود.

گنج‌خانلو عنوان کرد: مسابقات این چنینی که ما در بخش جاده شرکت کردیم، تاثیر زیادی در سطح آمادگی ما دارد، اما متاسفانه خیلی جلوی آن سنگ‌اندازی می‌کنند، به عنوان مثال رقابت‌های لیگی که الان برگزار می‌شود. این لیگ عضلات ما را کاملا نابود می‌کند، در حالی که قرار است به تور اندونزی که مسیر سر بالایی دارد رکاب بزنیم. برگزاری رقابت‌ها هم‌زمان با اعزام سپاهان به تور اندونزی، به دلیل عدم همکاری و هماهنگی است. قطعا سعی خود را می‌کنیم تا بهترین نتیجه را بگیریم.

رکابزن تیم ملی دوچرخه‌سواری ایران در پایان گفت: یک‌سری تجهیزاتی که نداشتیم را از فدراسیون گرفتیم اما متاسفانه دوباره آن‌ها را پس گرفتند. اعزام تیم به رقابت‌های قهرمانی جهانی که 2 مهر ماه برگزار می‌شود، لغو شد. می‌توانستم در این مسابقات نتیجه بگیرم اما فکر می‌کردند نمی‌توانیم و به هر دلیلی برای ما ویزا نگرفتند. گفتند گرفتن ویزا انگلیس سخت است و چنین چیزی را قبول نمی‌کنم. می‌توانستند برای یک نفر ویزا بگیرند، قهرمانی جهان را در حالی از دست دادیم که می‌توانستم با کسب نتیجه مطلوب دیده شوم و تیم‌های برتر بخواهند با من قرارداد داشته باشند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز