جمشید تقی‌زاده:

حمایت از فدراسیون‌ها باعث تقویت و اعتلای وزارت ورزش خواهد شد

۱۳۹۸/۰۶/۲۷ - ۱۶:۰۶:۵۴
کد خبر: ۸۹۹۸۴۰
حمایت از فدراسیون‌ها باعث تقویت و اعتلای وزارت ورزش خواهد شد
معاون امورحقوقی و مجلس و استان‌های کشور با تاکید قانون‌مداری و حمایت‌های وزارتخانه در ابعاد مختلف ازفدراسیون‌ها بیان کرد معتقدیم حمایت از فدراسیون‌ها تقویت و اعتلای وزارت ورزش است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، جمشید تقی زاده که نشست معاونان، مدیران، مسوولان ستادی و روسای فدراسیون های ورزشی سخن می گفت، ضمن قدرشناسی از همکاری مسوولان فدراسیون ها با زیر مجموعه معاونت امور حقوقی، مجلس و امور استان ها، گزارشی از اقدامات صورت گرفته ارائه کرد‌.

معاون وزیر به تاکید رهبر معظم انقلاب درخصوص ورزش  و دیپلماسی صلح را با مورد توجه قرارداد و اظهار داشت: رهنمودهای مقام معظم رهبری را در برنامه ریزی ها در دستور کار قرار داریم. 

وی با بیان اینکه تقویت و اعتلای فدراسیون‌ها تقویت و اعتلای وزارت است تاکید کرد: همیشه سعی می‌کنیم که حامی فدراسیون‌ها باشیم و برای رسیدن به این مهم تلاش می کنیم بیشترین نقش را برای فدراسیون‌ها داشته باشیم. 

او در بخش دیگری از سخنانش از فدراسیون های ورزشی خواست تا گزارشی از موفقیت ‌های رشته های زیر مجموعه خود تهیه کنند و به معاونت پارلمانی داده شود تا بتوان دستاورد ها را به مجلس گزارش کنیم.

تقی زاده در ادامه این نشست توجه به استان های محروم برای برگزاری رویدادهای ورزشی اظهار داشت: به این ترتیب علاوه بر توسعه ورزش در حوزه های همگانی و قهرمانی و زیرساخت ها نشاط اجتماعی ،وضوع اوقات فراغت نیز به این واسطه در فضایی سالم پر خواهد شد.

وی در بخش دیگری از سخنانش برگزاری مجامع فدراسیون های را به دلیل بررسی وضعیت رشته های ورزشی را مورد توجه قرار داد و از روسای فدراسیون ها خواست تا در جلسات مجامع حضور داشته باشند.

وی  مطالبی را درخصوص اقدامات صورت گرفته در بخش حقوقی این معاونت بیان کرد و با مهم خواندن این بخش از فعال ساختن شورای حل اختلاف برای رفع و بررسی موارد اختلافات در بخش ورزش خبرداد و اظهار داشت: در این باره اقدامات لازم  با هماهنگی‌ قوه قضاییه صورت گرفته است.

تقی زاده همچنین یادآور شد: توسعه زیرساخت‌های حقوقی به ویژه در حوزه دیپلماسی ورزشی در جهان بسیار مهم است که باید مورد توجه قرار بگیرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز