تور دوچرخه‌سواری اندونزی؛

گنج‌خانلو پیراهن امتیازی را بر تن کرد

۱۳۹۸/۰۶/۲۹ - ۰۰:۰۲:۰۳
کد خبر: ۹۰۰۱۳۵
گنج‌خانلو پیراهن امتیازی را بر تن کرد
رکابزن امید تیم ملی ایران مدال نقره مرحله اول تور سیاک را کسب کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ تیم دوچرخه‌سواری سپاهان که در تور دو-دو سیاک حضور پیدا کرده در مرحله اول به دلیل آلودگی هوا یک دور از مسابقه را حذف کردند و نهایتا این رقابت‌ها در مسافت 60 کیلومتر برگزار شد. در اوایل مسابقه محمد گنج‌خانلو و محمد چایچی به همراه 6 ورزشکار از کشورهای دیگر از گروه اصلی جدا شدند و با فاصله زمانی 50 ثانیه با گروه پشتی به خط پایان رسیدند.

محمد گنج‌خانلو، رکابزن امید تیم ملی ایران به عنوان نفر دوم از خط پایان گذشت و مدال نقره این مرحله از رقابت‌ها را از آن خود کرد. او همچنین به عنوان نفر دوم از دومین خط امتیازی اواسط مسیر عبور و پیراهن امتیازی این تور را بر تن کرد. در مجموع تیم سپاهان تا به این‌جای کار تیم اول این تور است. پیراهن طلایی تور سیاک تن رکابزن قهرمان کشور مالزی در تیم ترین‌کانو که دوم آسیا است، خواهد بود.

محمد گنج‌خانلو، رکابزن تیم سپاهان به خبرنگار برنا در این خصوص گفت: از ابتدا استراتژی تیم این بود که در صورت فراهم بودن شرایط، با همکاری بچه‌ها و یک کار تیمی خط خوبی بزنیم. خداراشکر این برنامه‌ریزی ما انجام شد. محمد چایچی و بچه‌های دیگر همه خیلی خوب کار کردند و تا این‌جا عالی کار کردیم.

وی افزود: نسبت به مسابقه قبلی واقعا عملکرد بهتری داشتیم، باوجود این که تیم‌های دیگر 5 نفره هستند اما با 4 رکابزن در این رقابت‌ها حضور پیدا کردیم. سعی کردیم بر اساس بودجه موجود عمل کنیم تا نفرات برای تور بعدی آماده شوند. امیدوارم در مراحل بعدی هم بتوانم پیراهن امتیازی را تن کنم تا امتیازات لازم را برای کشورم به دست بیاورم.

رکابزن تیم ملی در پایان گفت: بازهم بسیار ناراحت هستم که نتوانستم در مسابقات قهرمانی جهان شرکت کنم چون آخرین سال رده سنی امید بود و دیگر هیچ وقت نمی‌توانم در این رده سنی در قهرمانی جهان حضور پیدا کنم. امتیازات قهرمانی جهان می‌توانست سهمیه المپیک ما را از یکی به دوتا افزایش دهد. در این تور هم فرصت اول شدن داشتم اما طبق استراتژی تیم قرار بر آن شد به عنوان نفر دوم از خط پایان عبور کنم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز