وریا غفوری در حاشیه تمرین روز پنجشنبه:

بردن دربی بالاترین انگیزه است

۱۳۹۸/۰۶/۲۸ - ۱۷:۳۵:۱۰
کد خبر: ۹۰۰۲۲۷
بردن دربی بالاترین انگیزه است
کاپیتان استقلال گفت: بردن دربی بالاترین انگیزه محسوب می‌شود و هدف ما قهرمانی است. این بازی به هر بازیکنی می‌تواند اعتبار دهد

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، وریا غفوری در حاشیه تمرین روز پنجشنبه تیمش درباره وضعیت آبی‌های پایتخت گفت: شرایط و حساسیت بازی را می‌دانیم. این بازی برای ما و هواداران هر دو تیم مهم است. شروع خوبی نداشتیم و بدشانسی و اشتباهات داوری به ما ضربه زد. امیدوارم این بازی بتوانیم نتیجه خوب بگیریم تا برگشت خوبی به لیگ داشته باشیم.

وی درباره اسماعیلی افزود: متاسفانه یک اشتباه داوری باعث شد اسماعیلی را نداشته باشیم. او بازیکن مهمی در تیم ماست و قطعا جای خالیش راحت پر نمی‌شود. امیدوارم بازیکنان جایگزین بتوانند جایش را به خوبی پر کنند و بهترین بازی خود را ارائه دهند.

غفوری درباره غیبت احتمالی دیاباته و مصدومیت قائدی بیان کرد: متاسفانه دیاباته را نداریم و بعید است به بازی برسد. قائدی ولی تمرین می‌کند و مشکلی ندارد.

او در واکنش به این سوال که آیا قبول دارد تیمش ضعیف بسته شده، گفت: اگر کارشناسی بخواهیم صحبت کنیم، کسی نمی‌تواند بگوید تیم ما ضعیف است یا بازیکنان ضعیفی داریم. همه بازیکنان ما توانمند هستند. چیزی که به تیم ما ضربه زده تغییرات زیاد بوده است. یک سری افراد بیشترین تغییرات را در تیم ما ایجاد کردند و الان هم خیلی راحت استعفا دادند و رفتند و خودشان را قایم کردند و جوابگو نیستند. تیم ما خوب می شود چون پتانسیلش را داریم. اگر بدشانس نبودیم الان صدر جدول بودیم.

کاپیتان استقلال درباره انگیزه هم تیمی‌هایش برای دربی هم گفت: بردن دربی بالاترین انگیزه است. هدف ما قهرمانی است. این بازی به هر بازیکنی می‌تواند اعتبار دهد و همه به این موضوع واقف هستند ولی پیش بینی از نتیجه این بازی ندارم ولی می‌توانم قول بدهم که بهترین بازی را انجام می‌دهیم تا هواداران به ما افتخار کنند.

وی در پایان و در پاسخ به این سوال که نظرش راجع به 50-50 شدن دربی چیست، اظهار کرد: فکر می‌کنم این مسئله به من ربطی ندارد. به هرحال مسئولان نتوانستند شرایط را فراهم کنند. طبیعتا 90 به 10 قشنگ‌تر می‌کرد کار را ولی به هرحال این اتفاق نیافتد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز