مجید احتشام‌زاده در گفتگو با خبرگزاری برنا:

پینگ‌پنگ‌بازان فرصت دارند برای المپیک توکیو کسب سهمیه کنند/ کمیته پیشکسوتان آسیا کرسی مهمی برای ایران است

۱۳۹۸/۰۷/۰۲ - ۱۰:۲۸:۳۷
کد خبر: ۹۰۲۰۵۲
پینگ‌پنگ‌بازان فرصت دارند برای المپیک توکیو کسب سهمیه کنند/ کمیته پیشکسوتان آسیا کرسی مهمی برای ایران است
عضو کمیته پیشکسوتان کنفدراسیون تنیس روی میز آسیا گفت: ملاک تنیس روی میز ایران همیشه این بوده است که حداقل جزو 8 تیم برتر آسیا قرار بگیریم، خداراشکر این مهم در قهرمانی آسیا انجام شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ مجید احتشام‌زاده، عضو کمیته پیشکسوتان کنفدراسیون آسیا طی گفتگو با خبرنگار برنا درخصوص عملکرد تیم ملی ایران در مسابقات قهرمانی آسیا بیان کرد: عملکرد تیم در کل خوب بود و توانستیم عنوان هفتم آسیا را کسب کنیم، ما همیشه جزو 8 تیم اول آسیا هستیم و همیشه ملاک تنیس روی میز این بوده که حداقل جزو 8 تای برتر آسیا قرار بگیریم. خداراشکر این مهم انجام شد و در جایگاه هفتم آسیا ایستادیم. کسب سهمیه المپیک کانال‌های مختلف دارد، انشالله که بتوانیم سهمیه را به دست بیاوریم. بانوان هم خیلی خوب بودند، به نظر من بانوان ما پیشرفت خوبی داشتند و باید ببینیم که می‌توانیم سهمیه المپیک بگیریم یا نه. انشالله در بخش بانوان هم می‌توانیم شهسواری را در المپیک داشته باشیم، او سال‌ها بازی کرده، تجربیات خوبی دارد و دو دوره در المپیک انتخاب شرکت کرده است.

وی افزود: این که مسابقات انتخابی المپیک به صورت منطقه‌ای خواهد بود یا آسیایی هنوز مشخص نیست و این موضوع را باید کنفدراسیون آسیا اعلام کند که مسابقات بعدی کجا است و به چه شکل برگزار می‌شود.

احتشام‌زاده اظهار داشت: باید صبر کنیم و ببینیم که کنفدراسیون آسیا چه شرایطی را اعلام می کند، اگر توزیع سهمیه به صورت غرب آسیا یا آسیای میانه باشد، شانس بچه‌های بیشتر می‌شود و می‌توان گفت شانس اول را برای انتخابی المپیک دارند ولی اگر بخواهد به صورت کلی در آسیا باشد، آن زمان داستان فرق می‌کند. باید منتظر باشیم و ببینیم که چه شرایطی را اعلام می‌کنند.

عضو کمیته پیشکسوتان کنفدراسیون آسیا در پایان با اشاره به انتخابات آسیایی گفت: هر دو سال یک بار این انتخابات برگزار می‌شود و من سال‌های قبل نیز عضو پیشکسوتان کنفدراسیون آسیا بودم. امسال هم در این سمت ابقا شدم، ما کمیته‌های مختلفی در کنفدراسیون تنیس روی میز آسیا داریم، کمیته داوران، مربیان، کمیته فنی، کمیته تجهیزات و کمیته پیشکسوتان داریم که این یکی از کرسی‌های خیلی مهم برای ما است. به دلیل این که در کمیته پیشکسوتان آسیا همه قهرمانان گذشته هستند که می‌توانند در تمامی مسایل نقش داشته باشند، همه کمیته‌ها از آن‌ها نظر می‌گیرند چون همه قهرمانان گذشته آسیا بودند و نظراتشان می‌تواند به صلاح تنیس روی میز باشد، به همین علت جایگاه خاصی را برای کشور ما دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز