با حضور در اصفهان؛

زارعی از محل برگزاری مسابقه سنگ‌نوردی باشگاه اژکهن دیدن کرد

۱۳۹۸/۰۷/۰۵ - ۱۱:۲۷:۳۰
کد خبر: ۹۰۳۶۷۹
زارعی از محل برگزاری مسابقه سنگ‌نوردی باشگاه اژکهن دیدن کرد
دیدار رئیس و کارشناسان فدراسیون از محل برگزاری مسابقه سنگ‌نوردی باشگاه اژکهن اصفهان که منجر به مصدومیت نونهال سنگ‌نورد شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی، صبح روز پنج شنبه 4 مهر 98 زارعی رئیس فدراسیون به همراه مهدی داورپور و علی‌رضا کریم رئیس و‌ دبیر کمیته‌های صعودهای ورزشی و مسابقات، فرزام دیانی مسئول بخش داوری و حمید آسیابان رئیس کمیته امور استان‌های فدراسیون، ضمن حضور در سالن سنگ‌نوردی ایثار ذوب آهن و گفتگو با عوامل برگزاری مسابقه سنگ‌نوردی باشگاه اژکهن، به بررسی علل حادثه سقوط سنگ‌نورد نونهال آرمان غیاثی پرداختند.

او همچنین ضمن حضور در بیمارستان محل بستری آرمان با پدر این ورزشکار دیدار و‌گفتگو کرد و حامل دعای خیر جامعه ورزش به ویژه کوه‌نوردی و صعودهای ورزشی برای او بودند.

همچنین عصر روز جمعه 5 مهر ماه جلسه بررسی و رسیدگی به حادثه در محل هیات استان با حضور کارشناسان فدراسیون، هیات و اعضای برگزار کننده این مسابقه، برگزار و علل حادثه مورد بررسی قرار گرفت.

درنهایت با روشن شدن علل حادثه مقرر شد گزارش کارشناسی فدراسیون تقدیم مسئولین وزارت ورزش و جوانان، اداره ورزش استان اصفهان و جامعه ورزش کشور که از این حادثه دچار تالم گردیدند شود.

فدراسیون کوه‌نوردی و صعودهای ورزشی ضمن آرزوی سلامتی برای این ورزشکار نونهال از عموم هموطنان درخواست دعا برای شفای عاجل وی دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز