افشین فرزام:

برای آسیا یک سورپرایز ویژه داریم/ تیم سرحال و خوبی داریم

۱۳۹۸/۰۷/۰۷ - ۱۰:۴۰:۴۴
کد خبر: ۹۰۴۵۲۱
برای آسیا یک سورپرایز ویژه داریم/ تیم سرحال و خوبی داریم
مربی تیم ملی روئینگ مردان ایران با اشاره به شرایط خوب ملی‌پوشان پیش از رقابت‌های قهرمانی آسیا به میزبانی کره‌جنوبی گفت: برای آسیا سورپرایز ویژه داریم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، افشین فرزام، مربی تیم ملی روئینگ مردان ایران درباره وضعیت تیم ملی روئینگ پیش از رقابت‌های قهرمانی آسیا اظهار کرد: تیم سرحال و خوبی داریم و فکر می‌کنم که دست پر از مسابقات قهرمانی آسیا بازخواهیم گشت. همه ملی‌پوشان هرآنچه که داشتند را گذاشتند و تمرین‌هایی که مد نظر ما بود را انجام دادند و من از عملکردشان راضی هستم.

مربی تیم ملی روئینگ مردان ادامه داد: تقریبا 18 روز دیگر تمرینات پرفشار ما ادامه خواهد داشت تا تیم با یک آمادگی کامل راهی رقابت‌های قهرمانی آسیا شود و نتیجه‌ای مطلوب کسب کند. ما برای آسیا یک سورپرایز ویژه داریم.

او درباره قایق‌هایی که قرار است تیم ملی در آنها مسابقه بدهد،‌ تصریح کرد: طبق برنامه‌ریزی که انجام داده‌ایم می‌خواهیم در تک‌نفره سنگین‌وزن،‌ تک‌نفره سبک‌وزن، 4 نفره سنگین‌وزن و 2 نفره سنگین‌وزن شرکت کنیم. ارنج تیم‌ها نیز تقریبا مشخص شده اما فعلا تمرین‌ها را ادامه می‌دهیم شاید نیاز باشد تغییراتی انجام بدهیم.

فرزام با اشاره به ارنج قایق‌ها افزود: با توجه به اینکه برخی مسابقات در یک روز بود ما طوری ورزشکاران را در قایق‌ها چیده‌ایم که به مشکل نخورند. ریسک نکردیم تا ورزشکاران نه از نظر بدنی و نه از نظر روانی به مشکل نخورند.

مربی تیم ملی روئینگ مردان در پاسخ به این سوال که آیا نیم‌نگاهی هم به رقابت‌های کسب سهمیه المپیک در سال آینده دارد؟ تصریح کرد: قطعا همینطور است. ما در این مسابقات فرصت خوبی داریم که ورزشکاران را محک بزنیم و وضعیتمان را در بین کشورهای آسیایی بسنجیم. ما ارنج‌ها را طوری چیده‌ایم تا وضعیتمان مشخص شود.

فرزام افزود: صحبت‌هایی با آقای سهرابیان رئیس فدراسیون داشتم و درباره این موضوع حرف زدم. به هر حال رقابت‌های قهرمانی آسیا محک خوبی برای ما خواهد بود تا خودمان را در بین کشورهای آسیایی بسنجیم و با نگاه بهتری برای مسابقات انتخابی المپیک آماده شویم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا قایق‌هایش برای طلا رقابت می‌کنند یا مدال؟ بیان کرد: در 2 ارنج به طلا فکر می‌کنم و در 2 ارنج هم شانس مدال هستیم. با این حال در روز مسابقه شرایط متفاوت است.

مربی تیم ملی روئینگ مردان با اشاره به ملی‌پوشانش تصریح کرد: بعد از محسن شادی در تک سنگین‌وزن ایران خلا ایجاد شد و پر کردن این خلا کار را دشوار کرد. ما سعی کردیم این خلا را پرا کنیم و اکنون شرایط خوبی داریم. در 2 نفره سبک وزن ورزشکاران خوبی داریم که زمان‌های مناسبی ثبت کرده‌اند.

وی افزود: 2 نفره و 4 نفره سنگین‌وزن هم شرایط خوبی دارند و ما طوری نفرات را چیده‌ایم که بهترین زمان را ثبت کنند. در مجموع به شخصه روی همه ورزشکارانم حساب باز کرده‌ام و امیدوارم در این مدت پیش‌رو نیز به خوبی تمریناتمان را ادامه دهیم.

فرزام با اشاره به حمایت‌های فدراسیون از اردوی تیم ملی روئینگ گفت: در این روزهایی که همه از شرایط اقتصادی خبر داریم مجموعه فدراسیون از شخص رئیس تا دیگر همکاران واقعا همراه ما بودند. تا جایی که توانستند شرایطی که می‌خواستیم برای ما مهیا شد. امیدوارم که مجموعه تیم ما نیز بتواند پاسخگوی این اعتماد باشد.

وی در پایان گفت: جا دارد از زحمت‌های کادرمم نیز تشکر کنم. کمک و دستیار من واقعا کمک زیادی کردند و همیشه در تلاش بودند. کار کردن در کنارشان لذت‌بخش است و تلاشمان این است که تیم با قدرت به راهش ادامه بدهد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز