مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل :

جام خوشه چین بستر ساز کشف استعدادهای برتر ورزشی روستائیان است

۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۱۵:۲۴:۳۴
کد خبر: ۹۰۵۸۳۷
جام خوشه چین بستر ساز کشف استعدادهای برتر ورزشی روستائیان است
مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل جام خوشه چین را بستر ساز کشف استعدادهای برتر ورزشی روستائیان معرفی کرد.

به گزارش گروه وررزشی خبرگزاری برنا، بهرام آقاخانی با اعلام این خبر گفت : جام خوشه چین علاوه بر ایجاد شور ونشاط بستری مناسب برای کشف استعدادهای ورزشی نهفته در روستائیان است .

او ادامه داد: در نگاهی به ورزش روستایی ، جای خالی یک جام این چنینی بشدت احساس می شد که تدوین و ابلاغ جام خوشه چین ، باعث تغییر نگرش به ورزش روستایی شده است . چرا که روستاهای ما سرشار از پتانسیل و استعدادهای ورزشی است که این استعدادهای درقالب یک جام و یا المپیاد می تواند شکوفا شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل با بیان اینکه جام خوشه چین دراستان اردبیل در دو رشته تیمی فوتبال و والیبال و سه رشته انفرادی شامل هفت سنگ مهارتی ، دوومیدانی و چوب کشی برگزار شد گفت : رشته های تیمی به میزبانی شهرستان گرمی برگزار شد و رشته های انفرادی نیز مهرماه سالجاری به میزبانی شهرستان اردبیل برگزار خواهد شد .

آقاخانی بیان کرد : حدود 2 هزار ورزشکار دربیش از 600 روستا در 10 شهرستان استان درگیر این مسابقات هستند که باعث ایجاد شور و نشاط مضاعف دربین ورزشکاران روستایی و خانواده هایشان شده است و می تواند زمینه ساز تقویت همدلی بین جوامع روستایی شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز