سپهر حیدری در گفتگو با خبرگزاری برنا:

مقابل شهرخودرو بدشانس بودیم/ پرسپولیس به شرایط اصلی‌اش باز می‌گردد/ حضور در ورزشگاه حق طبیعی بانوان است

۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۰۵:۲۱:۴۸
کد خبر: ۹۰۷۰۳۳
مقابل شهرخودرو بدشانس بودیم/ پرسپولیس به شرایط اصلی‌اش باز می‌گردد/ حضور در ورزشگاه حق طبیعی بانوان است
پیشکسوت پرسپولیس معتقد است در 6 هفته اول با 4 صدرنشین بازی کردن خیلی سخت است و این بدترین قرعه ممکن برای سرخ‌پوشان بود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ سپهر حیدری، بازیکن پیشین تیم پرسپولیس درخصوص قرعه سرخ پوشان در جام حذفی و مصاف این تیم با صنعت نفت آبادان به خبرنگار برنا گفت: من فکر می‌کنم قرعه‌کشی جام حذفی در صحت و سلامت برگزار شد و تقریبا تمام تیم‌ها از قرعه‌ای که به آنها افتاد راضی بودند، مخصوصا برای پرسپولیس و استقلال که هر دو تیم میزبان شدند. امیدوارم هر تیمی که شایسته است و تمرکز لازم دارد و حقش است در پایان قهرمان شود.

وی درباره قانون تیم میزبان و بحث حضور هواداران به صورت 90 به 10 گفت: بالاخره این  مشکل باید حل شود و روزی عادت کنیم که 90 به 10 را رعایت کنیم. اینتر و آث‌میلان و همه تیم‌های دیگر نیز همین‌گونه هستند و فکر می‌‌کنم هم به نفع تیم‌ها است و هم به نفع هواداران.

حیدری درباره باخت این تیم مقابل شهرخودرو عنوان کرد: پرسپولیس بدشانس بود. می‌توانست برنده این بازی باشد و همه دیدند که روی یک صحنه در پایان بازی توپ با بدشانسی وارد دروازه شد.، البته مدافعان در این صحنه غفلت کردند.

او ادامه داد: سرخ‌پوشان به خاطر تغییراتی که داشته‌اند نیاز به  زمان دارند تا به آن  حالت اصلی‌ برگردند و از هواداران تشکر می‌کنم که خیلی صبور هستند و هیچ فشاری روی تیم نمی‌گذارند و باید از آقای کالدرون و تیم پرسپولیس همه‌جوره حمایت شود، چون مطمئنا پرسپولیس در دو سه هفته آینده برمی‌گردد به آن پرسپولیس واقعی. در 6 هفته اول با 4 صدرنشین بازی کردن خیلی سخت است و این بدترین قرعه ممکن بود ولی به نظرم بعد از بازی پدیده، سرخ پوشان می‌توانند به شرایط اصلی خودشان بازگردند البته با حمایت هواداران که حالا بسیار مهم است.

پیشکسوت پرسپولیس درباره مشکلات گلزنی تیم نیز عنوان کرد: فکر می‌‌کنم  هنوز این تغییراتی که در سیستم پرسپولیس بوده در تیم جا نیفتاده و مقداری بچه‌ها باید کمک کنند که سیستم کالدرون سریع‌تر جا بیفتد و در این سیستم توپ کمتری به علیپور و بقیه مهاجمان می‌رسد که این موضوع با کار کردن در تعطیلات حل شدنی است.

حیدری درباره میزبانی پرسپولیس از پیکان بدون‌حضور تماشاگران نیز اظهار داشت: حیف است در بازی خانگی محروم باشیم. سرمایه اصلی‌ ما‌ تماشاگران‌ هستند و برخی مواقع چون تماشاگرنماها کارهایی می‌کنند، فدراسیون برای این موضوع دستش بسته است ولی جرایم دیگری باید اعمال شود که طی آن تماشاگر حذف نشود.

او درباره حضور بانوان در بازی تیم ملی با کامبوج عنوان کرد: در دین اسلام مرد و زن با هم فرقی ندارند. یک چیز طبیعی و نرمال است و هیچ مشکلی نیست و حضور در ورزشگاه حق طبیعی بانوان است. بانوان در رشته‌های دیگری مثل والیبال حضور پیدا کردند و اتفاق خاصی هم نیفتاد. با یک تدبیر و امنیت خوب می‌توان این موضوع را حل کرد تا بانوان ما از این حق‌شان استفاده کنند.

 

گفتگو از علی شفیعی جم

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز