فرهاد نفرزاده در گفتگو با خبرگزاری برنا:

عملکرد ملی‌پوشان قابل قبول است/ باخت مقابل مدعی قهرمانی دلیل ضعف تیم نیست/ کار آسانی مقابل آمریکا نداریم

۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۰۵:۲۴:۱۹
کد خبر: ۹۰۷۸۳۷
عملکرد ملی‌پوشان قابل قبول است/ باخت مقابل مدعی قهرمانی دلیل ضعف تیم نیست/ کار آسانی مقابل آمریکا نداریم
کارشناس والیبال گفت: عملکرد تیم ملی تا به اینجا قابل قبول بوده چرا که هرچقدر پیش می‌رویم بازی‌های بهتری از تیم شاهد هستیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ تیم‌ملی والیبال کشورمان روز گذشته در پنجمین بازی خود در چهاردهمین دوره جام جهانی ژاپن مقابل تیم برزیل با نتیجه 3-1 متحمل سومین شکست خود شد.

فرهاد نفرزاده، سرمربی لیگ برتری، درباره نتایج به دست آمده در پنج بازی اخیر  تیم‌ملی در گفتگو با خبرنگار برنا عنوان کرد: تیم‌ملی ایران در این دوره از مسابقات باید یازده بازی را با تیم‌های خوب از قاره‌های مختلف انجام بدهد که پنج بازی را نیز تا به امروز پشت سرگذاشته و به نظرم عملکرد تیم تا به اینجا قابل قبول بوده چرا که هر چقدر پیش می‌رویم بازی‌های بهتری از تیم شاهد هستیم.

او اضافه کرد: روز گذشته مقابل برزیل که به نظرم مدعی اصلی قهرمانی در این دوره به شمار می‌رود بازی خوب و قدرتمندی را از خود به نمایش گذاشتند. در هر چهار ست پایاپای برزیل جنگیدند و اگر کمی شانس با تیم ما یار بود قطعا برنده میدان ما بودیم.

نفرزاده در مورد استفاده از ترکیب جوان در سه بازی اخیر توضیح داد: با توجه به این که در این چند ماه گذشته تیم‌ ایران در تعداد زیادی تورنمنت آن هم در فاصله زمانی خیلی کم حضور پیدا کرد باعث خستگی کل تیم شد. بنابراین بالاخره پس از مدت‌ها دیدیم که نوبت به بازیکنان جوان هم رسید. این اتفاق خیلی خوب است چرا که تیم‌های حریف ترکیب اصلی ما را در این سال‌ها به خوبی آنالیز کردند با این اوصاف این ترکیب کمی ناشناخته است برای آن‌ها بنابراین شانس بیشتری برای پیروزی داریم و از طرفی فرصت تجربه اندوزی را به بازیکنان جوانی می‌دهیم  که به هر حال در آینده ترکیب اصلی ما را تشکیل خواهند داد.

کارشناس والیبال در پایان در مورد دیدار با آمریکا نیز گفت: به نظرم پس از برزیل، آمریکا دومین تیم آماده و قدر این دوره از جام جهانی است بنابراین کار آسانی مقابل این تیم هم نخواهیم داشت ولی ما همیشه مقابل این تیم خوب بازی کردیم مطمئن هستم در این دیدار هم حتی اگر پیروز نباشیم مانند رقابت با برزیل بازی خوبی را به نمایش خواهیم گذاشت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز