تأیید عملکرد هیأت تنیس روی میز استان تهران در مجمع سالیانه؛

قول مسئولان برای همکاری در ساخت آکادمی و کمپ بین‌المللی

۱۳۹۸/۰۷/۱۴ - ۱۵:۴۳:۴۳
کد خبر: ۹۰۸۰۴۶
قول مسئولان برای همکاری در ساخت آکادمی و کمپ بین‌المللی
مجمع سالیانه هیأت تنیس روی میز استان تهران بعدازظهر امروز (یکشنبه) در اداره کل ورزش و جوانان استان تهران برگزار شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی هیأت تنیس روی میز استان تهران، در این مجمع مهرداد علیقارداشی رئیس فدراسیون به عنوان ریاست مجمع، ابوالفضل ملاجعفری معاون توسعه قهرمانی اداره کل، حمیدرضا صابری رئیس هیأت استان تهران و دیگر اعضای مجمع حضور داشتند.

مجمع امروز با پس از تلاوت قرآن مجید آغاز شد. در ادامه علیقارداشی صحبت کرد و به تمجید از عملکرد هیأت استان تهران پرداخت. سپس صابری گزارشی از عملکرد هیأت پایتخت را ارائه کرد و همه اعضا نیز این عملکرد را مورد تأیید قرار دادند.

گزارش خزانه‌دار، موضوع بعدی مجمع بود که مورد تایید اعضا نیز قرار گرفت.

مجید احتشام زاده و محمدرضا میرالماسی از اعضای مجمع و از پیشکسوتان خوش‌نام پینگ‌پنگ در ادامه این نشست به اظهار نظر پرداختند و با مقایسه شرایط کنونی با گذشته، از عملکرد هیأت استان تهران و رسیدگی به ورزشکاران تقدیر کردند.

ابوالفضل ملاجعفری معاون توسعه قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان استان تهران نیز عنوان کرد: در بخش آموزش، فرهنگی و همگانی و قهرمانی اقدامات خوبی در هیأت استان تهران انجام شده است. هیأت تهران همچنین در موضوع توجه به رده‌های پایه، ورزش بانوان اقدامات موثری را انجام داده است و جزو سه هیأت برتر است.

وی ادامه داد: البته موفقیت‌های هیأت مدیون تلاش همه اعضای مجمع است. ورزش تهران باید قطب ورزش کشور باشد و هیأت ها باید در این مسیر قدم بردارند. امروز شاهد یکی از قوی‌ترین مجامع هیأت‌ بودم و این جمع باید به تلاش خود ادامه بدهد و دست از تلاش نکشد.

درخواست اعضا برای اختصاص زمین از سوی اداره کل و ساخت یک آکادمی و کمپ بین‌المللی توسط هیأت و حامیان مالی، امروز مطرح شد که مورد استقبال مسئولین اداره کل قرار گرفت و قول همکاری در این باره داده شد.

تصویب تقویم هیأت نیز آخرین بخش از مجمع سالیانه بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز