مصطفی هاشمی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

حضور مجدد مهرام در لیگ برتر به سود بسکتبال خواهد بود/ از روند جذب بازیکن راضی هستم/ استفاده از ویدیوچک باعث کاهش اشتباهات می‌شود

۱۳۹۸/۰۷/۱۹ - ۱۰:۵۸:۱۹
کد خبر: ۹۰۹۹۴۵
حضور مجدد مهرام در لیگ برتر به سود بسکتبال خواهد بود/ از روند جذب بازیکن راضی هستم/ استفاده از ویدیوچک باعث کاهش اشتباهات می‌شود
سرمربی تیم بسکتبال مهرام گفت: مهرام هر زمان که در لیگ برتر حضور داشته از مدعیان اصلی برای قهرمانی بوده و امسال قطعا با همین هدف در لیگ حاضر خواهد شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ مصطفی هاشمی، سرمربی تیم بسکتبال مهرام، درباره آخرین وضعیت این تیم برای حضور در فصل جدید لیگ برتر در گفتگو با خبرنگار برنا عنوان کرد: به نظر من تیم مهرام همیشه یکی از نمادهای لیگ بسکتبال ایران بوده بنابراین حضور مجدد این تیم در فصل جدید باعث می‌شود سطح لیگ کشور چه از نظر کمی و چه از نظر کیفی ارتقا پیدا کند چراکه آمدن یک تیم با سابقه قوی به نفع بسکتبال خواهد بود.

او اضافه کرد: مهرام هر زمان که در لیگ برتر حضور داشته از مدعیان اصلی برای قهرمانی بوده و امسال قطعا با همین هدف در لیگ حاضر خواهد شد و خوشبختانه شرایط خوبی هم داریم. تمرینات خوبی را انجام دادیم و در برنامه‌های باشگاه بازی‌های تدارکاتی هم گنجانده شده است.

هاشمی درخصوص رضایت از نقل و انتقالات انجام شده گفت: بازیکنان خوبی را جذب کردیم که از بازیکن‌های شاخص بسکتبال ایران محسوب می‌شوند. در مجموع از یارگیری انجام شده راضی هستم و امیدوارم در کنار هم نتایج خوبی را کسب کنیم.

وی در مورد دیدار با ذوب‌آهن در هفته نخست لیگ برتر توضیح داد: به نظرم تیمی که از قبل برد و باخت را پیش بینی کند تیم باهوشی نیست. ذوب‌آهن تیم خوبی است و مربی خوبی را هم در کنار خود دارد، قطعا بازی آسانی نخواهیم داشت ولی طبیعتا تلاش خواهیم کرد با برد لیگ را شروع کنیم.

سرمربی مهرام در مورد نبود ویدیوچک در رقابت‌های لیگ گفت: در مراسم قرعه کشی گفته شد که برای انجام این کار 16 دوربین لازم است ولی با توجه به اینکه این امکانات در کشور فراهم نیست، این کار صورت نخواهد گرفت. طبق گفته فدراسیون در تمام مسابقات یک یا دو دوربین در سالن حضور دارد و فعلا از آنها استفاده خواهند کرد تا برخی اشتباهات برطرف شود. بدون شک وجود ویدیوچک می‌تواند به حرفه‌ای‌تر شدن لیگ کمک شایانی کند ولی باید در حد امکانات خودمان انتظار داشته باشیم چراکه مانند برخی لیگ‌های خارجی اسپانسرهای قوی نداریم باید پله پله جلو رفت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز