فاطمه صادقی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

رقابت من در قطر با بهترین‌های جهان بود/ با بدشانسی مدال طلا را از دست دادم/ هدفم حضور در المپیک است

۱۳۹۸/۰۷/۲۳ - ۰۷:۳۱:۵۱
کد خبر: ۹۱۱۷۰۸
رقابت من در قطر با بهترین‌های جهان بود/ با بدشانسی مدال طلا را از دست دادم/ هدفم حضور در المپیک است
عضو تیم‌ملی کاتای کشورمان گفت: هدفم کسب مدال طلا بود ولی در مبارزه همیشه برد و باخت وجود دارد قطعا تلاش خواهم کرد برای مسابقات پیش رو رنگ مدالم را به طلا تغییر دهم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ فاطمه صادقی، کاتاروی کشورمان که موفق شد در اولین دوره بازی‌های ساحلی جهانی در قطر مدال نقره را کسب کند، درخصوص کیفیت این رقابت‌ها در گفتگو با خبرنگار برنا اظهار کرد: سطح مسابقات از نظر فنی بسیار بالا بود و 32 کاتارو از کشورهای مختلف و صاحب‌نام در این مسابقات حضور داشتند. خوشحالم که توانستم برای نخستین‌بار در تاریخ کاراته ایران به عنوان نماینده کشورمان به فینال رقابت‌ها برسم و مدال نقره را کسب کنم.

او اضافه کرد: در این رویداد با بهترین‌های جهان به رقابت پرداختم و موفق شدم نمایندگان کشورهای اسپانیا، ژاپن و آمریکا را که بهترین رنک دنیا را در اختیار دارند، شکست دهم. هدفم کسب مدال طلا بود ولی در مبارزه همیشه برد و باخت وجود دارد قطعا تلاش خواهم کرد برای مسابقات پیش رو رنگ مدالم را به طلا تغییر دهم.

دارنده مدال نقره بازی‌های ساحلی درباره شانس کسب سهمیه المپیک گفت: 6 مرحله مسابقه را تا کسب سهمیه پیش رو داریم که نزدیک‌ترین آن کاراته وان اسپانیاست که آذرماه برگزار خواهد شد و آخرین رویداد اردیبهشت سال 99 است که در فرانسه خواهد بود. در این مسابقات پیش‌رو نیز رقبا من همان حریفانی هستند که در مسابقات ساحلی بودند بنابراین شناخت خوبی از آن‌ها دارم امیدوارم بتوانم در این فرصت باقی مانده امتیاز لازم را کسب کنم و بتوانم رنکم را ارتقا بدهم تا برای اولین بار میدان المپیک را تجربه کنم و در کنار آن نماینده شایسته‌ای برای کشورم در توکیو باشم.

نظر شما
پرونده ویژه