حمید استیلی:

مى‌توانستیم با گل‌هاى بیشترى پیروز شویم

۱۳۹۸/۰۷/۲۲ - ۲۱:۰۹:۱۳
کد خبر: ۹۱۱۹۰۵
مى‌توانستیم با گل‌هاى بیشترى پیروز شویم
سرمربى تیم فوتبال امید ایران عملکرد شاگردانش برابر استرالیا را مورد تحسین قرار داد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از سایت رسمى فدراسیون فوتبال، حمید استیلى در خصوص این مسابقه گفت: بازى بسیار سنگینى بود مقابل یک تیم قدرتمند که ٨ بازیکن دورگه در اختیار داشت مثل دانیال ارزانى و بچه هاى ما بسیار خوب ظاهر شدند. البته هنوز اتفاقى نیافتاده و در ابتداى راه قرار داریم. در نیمه اول با دو گل از حریف پیش افتادیم و یک پنالتى قطعى براى ما گرفته نشد با این وجود خوشبختانه به حریف موقعیت ندادیم.

استیلى اضافه کرد: حریف ما در نیمه دوم مالکیت خوبى داشت با این وجود ما صاحب موقعیت هاى مناسبى در ضد حمله شدیم و مى توانستیم گل هاى بیشترى بزنیم. البته در این اردو فرصت کمى داشتیم و نتوانستیم روى کارهاى هجومى تمرین کنیم اما در اردوهاى بعدى این مشکل هم حل خواهد شد.

سرمربى تیم امید گفت: این برد را به بچه هاى تیم تبریک مى گویم. ما به این نتیجه نیاز داشتیم. همیشه از آنها خواسته ام مثل سرباز براى موفقیت کشور بجنگند و امروز با تمام وجود مبارزه کردند. امیدوارم در اردوهاى بعدى تمامى نفرات را در اختیار داشته باشیم و با تیم کامل کار کنیم. سه ماه تا المپیک زمان داریم، فدراسیون با تمام امکانات از تیم حمایت کرده، از همکارى باشگاه ها هم تشکر مى کنم و امیدوارم همه در کنار هم به موفقیت این تیم کمک کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز