بهنام محمودی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

تیم ملی توقعات را برآورده نکرد/ خستگی، روحیه والیبالیست‌ها را پایین آورد/ با برنامه‌ریزی می‌توانستیم جزو چهار تیم برتر باشیم

۱۳۹۸/۰۷/۲۴ - ۰۹:۳۵:۰۲
کد خبر: ۹۱۲۲۷۹
تیم ملی توقعات را برآورده نکرد/ خستگی، روحیه والیبالیست‌ها را پایین آورد/ با برنامه‌ریزی می‌توانستیم جزو چهار تیم برتر باشیم
کارشناس والیبال کشورمان گفت: بازیکنان تمام تلاش‌شان را کردند ولی وقتی همه خسته هستند نمی‌توانند به خوبی از همه تکنیک‌هایشان استفاده کنند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ مسابقات جام جهانی والیبال در ژاپن برای تیم‌ملی کشورمان با هفت باخت و چهار برد به پایان رسید. بهنام محمودی، کارشناس والیبال درباره ارزیابی خود از عملکرد ملی‌پوشان در این دوره از مسابقات در گفتگو با خبرنگار برنا عنوان کرد: فکر می‌کنم تیم‌ملی آن توقعی که مردم از آن‌ها داشتند را برآورده نکرد. استفاده بیش از حد از بازیکنان اصلی، خستگی کل تیم، سوء مدیریت در فدراسیون والیبال همه و همه جزو عواملی هستند که در به دست آمدن این نتیجه نقش پررنگی دارند.

او ادامه داد: بازیکنان تمام تلاش‌شان را کردند ولی وقتی همه خسته هستند قطعا نمی‌توانند به خوبی از همه توانایی و تکنیک‌هایشان استفاده کنند. بدون تعارف بگویم که اگر این تعداد تورنمنت‌هایی که تیم در این مدت اعزام شد به خوبی مدیریت و برنامه ریزی می‌شد قطعا جزو چهار تیم صدر جدول بودیم.

محمودی با اشاره به نبود برخی ستاره‌ها اشاره کرد و توضیح داد: محمد موسوی در کنار تیم نبود. قائمی مصدوم شد و ادامه رقابت‌ها را از دست داد در کنار آن آسیب دیدگی جزئی سایر بازیکنان نیز همه باعث شد علاوه بر خستگی از نظر روحی نیز تیم تحلیل برود چرا که اگر برنامه داشتیم مانند دیگر تیم‌ها به مشکل نمی‌خوردیم.

او درمورد شانس کسب سهمیه المپیک اظهار کرد: به توانایی بازیکنان ایمان دارم ولی باید با برنامه برویم. امیدوارم هرچه زودتر رییس فدرسیون مشخص شود تا کمک کند تیم راهی المپیک شود. امیدوارم کسی که قرار است سکان هدایت فدراسیون را بگیرد از اهالی والیبال باشد.

نظر شما
پرونده ویژه