امروز؛

اختتامیه دوره مربی‌گری بین‌المللی سطح یک بانوان برگزار شد

۱۳۹۸/۰۷/۲۴ - ۱۰:۵۴:۳۸
کد خبر: ۹۱۲۵۵۱
اختتامیه دوره مربی‌گری بین‌المللی سطح یک بانوان برگزار شد
دوره مربی‌گری بین‌المللی سطح یک بانوان که از روز جمعه در محل فدراسیون والیبال آغاز شده بود، به پایان رسید.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، دوره مربی‌گری بین‌المللی سطح یک بانوان که از روز جمعه در محل فدراسیون والیبال آغاز شده بود، به پایان رسید. در این دوره ۴۴ نفر از سراسر ایران شرکت کردند و خانم‌ها بی‌گرد قامیشه از کردستان، زهرا یگانه نوبخت از البرز و نیلوفر حجتی از تهران، نفرات برتر این دوره بودند.

دکتر علی فتاحی سرپرست فدراسیون والیبال در مراسم اختتامیه این دوره گفت: این دوره گامی بود در جهت پرورش و تربیت نسل جدیدی از مربیان که نیاز جامعه والیبال بانوان ما بوده و خوشحالم که این نسل، می‌توانند به رشد و ارتقای والیبال ایران کمک کنند. این مربیان از این پس مسئولیت‌های سنگینی در استان، شهر و محل فعالیت خود خواهند داشت و فدراسیون هم به طور جدی، به دنبال پیشرفت والیبال بانوان است تا اخبار خوبی را برای علاقه‌مندان حوزه داشته باشد.

شهاب‌الدین احمد الریامی مدرس این دوره هم گفت: ابتدا از فدراسیون والیبال ایران و خانم سیف‌زاده مدرس FIVB و همکارم در این دوره، تشکر می‌کنم. بعد از برگزاری این دوره در دو قالب تئوریک و عملی، فکر می‌کنم شرکت‌کنندگان به خوبی مباحث مربوطه را آموختند. همان‌طور که می‌دانید، سطح والیبال ایران در جهان بسیار بالاست و مربیان حاضر در این‌جا، شرایط خوبی دارند. برای من باعث افتخار بود که با مربیان ایرانی کار کنم و به تبادل تجربه با آن‌ها بپردازیم. در نهایت از کمیته آموزش فدراسیون والیبال و همه کسانی که در این دوره ما را همراهی کردند، تشکر می‌کنم.

حرمت‌السادات زبردست نایب رئیس بانوان فدراسیون والیبال نیز در ادامه این مراسم اظهار کرد: از مدرسین محترم این دوره، جناب آقای شهاب‌الدین احمد الریامی و سرکار خانم سیف‌زاده که بسیار زحمت کشیدند و تلاش زیادی برای ارتقای سطح علمی مربیان حاضر در دوره نمودند، تشکر می‌کنم. انگیزه و تلاش بسیار بالای شرکت‌کنندگان در این دوره، نوید روزهای خوب برای والیبال بانوان استان‌های کشور را دارد. مربیان بین‌المللی که برای ارتقای سطح علمی خود و دیگر همکاران خود، هم‌قسم شدند و کمر همت برای پیشرفت والیبال بانوان کشور بستند. برای تک تک این مربیان که مطمئناً به موفقیت دختران والیبالیست کشورمان در میادین مختلف ورزشی کمک خواهند کرد، آرزوی موفقیت دارم.

در پایان، راضیه سیف‌زاده دیگر مدرس این دوره نیز از فدراسیون والیبال و کمیته آموزش برای برگزاری این دوره تشکر نمود و برای بانوانی که در این دوره شرکت کردند، آرزوی موفقیت کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز