امروز صورت گرفت؛

صحبت‌های فتحی درخصوص آخرین وضعیت مدیریت استقلال

۱۳۹۸/۰۷/۲۴ - ۱۵:۱۷:۰۹
کد خبر: ۹۱۲۷۸۸
صحبت‌های فتحی درخصوص آخرین وضعیت مدیریت استقلال
مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: از خیابان سئول رد می‌شوند و می‌گویند وزارت نمی‌گذارد ما به استقلال بیاییم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، امیرحسین فتحی، مدیرعامل باشگاه استقلال در گفتگوی تلفنی با برنامه پیگیری شبکه خبر درباره صدور مجوز حرفه‌ای برای این باشگاه گفت: خوشبختانه بعد از تلاش شبانه روزی و حدودا 3 ماهه بنده و همکارانم در هیات مدیره و با تعامل سازنده با فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش، کار بسیار مشکل و بزرگی رقم خورد و مجوز حرفه‌ای باشگاه استقلال صادر شد. متاسفانه بسیاری در بیرون از باشگاه استقلال با جوسازی و سمپاشی می‌گفتند که باشگاه نمی‌ تواند این مجوز را کسب کند و ذهن هواداران عزیز را مشوش می‌کردند ولی با کمک همکارانمان و لطف خدا توانستیم کاری کنیم تا استقلال در مسابقات آسیایی حاضر باشد.

وی افزود: لازم به ذکر است که این بدهی‌های پرداخت شده، در زمان همین آقایانی ایجاد شده که در فضای مجازی این را مطرح می‌کنند که فتحی استعفا داده، برکنار شده یا رفته است. آن‌ها به شایعات دامن می‌زنند تا آرامش را از تیم دور کنند و بار اول، دوم و آخرشان هم نیست.

مدیرعامل استقلال اضافه کرد: هستند کسانی که هرروز مقابل استقلال می‌خوابند و بلند می‌شوند و با رسانه‌هایشان علیه ما می‌نویسند و با بالا بردن توقعات و فشار ایجاد کردن روی جذب بازیکن و ... ، تلاش می‌کنند باشگاه را در انزوا بگذارند و هرروز خوراک تبلیغاتی ایجاد می‌کنند که استقلال از آسیا حذف شده است. این افراد، همان‌هایی هستند که بدهی‌هایشان را پرداخت کردیم. تمام بدهی‌ها مال این افراد بوده است. این افراد از نجابت ما سواستفاده می‌کنند و فضا را ملتهب می‌کنند تا به خواسته خود برسند.

وی ادامه داد: از خیابان سئول رد می‌شوند و می‌گویند وزارت نمی‌گذارد ما به استقلال بیاییم. با عوام فریبی و شانتاژ کسی نمی‌تواند به استقلال بیاید. اگر استقلال را دوست دارید، بگذارید این تیم در آرامش باشد. امروز صحبت‌های استراماچونی در نشست خبری را دیدید. تعامل خوبی میان ما وجود دارد. امروز مجوز حرفه‌ای حل شد و از فردا پیگیر کارهای بعدی هستیم. کسانی که درحال شانتاژ علیه استقلال هستند، اجازه دهند تا تیم آرامش داشته باشد.

فتحی در پاسخ به این سوال که این افراد چه کسانی هستند، گفت: نیازی نیست من این مسئله را باز کنم. هواداران به خوبی این افراد را می‌شناسند. اینها کسانی هستند که هرروز القا می‌کنند که استقلال نمی‌تواند مجوز بگیرد یا بدهی‌ها را تسویه کند و یا می‌گویند فلانی استعفا داده است. چندین بار وزیر ورزش و هیات مدیره این شایعات را تکذیب کرده‌اند ولی بازهم این افراد درصدد القا مطالب خود هستند. قصد آنها تخریب تیم است تا نتیجه نگیرد و بعد از آن در این بلوا به تیم نزدیک شوند.

نظر شما
پرونده ویژه