ایران در ضربات پنالتی ایتالیا را به زانو در آورد؛

تیم ملی فوتبال به مدال برنز بازی‌های جهانی ساحلی دست یافت

۱۳۹۸/۰۷/۲۴ - ۱۸:۵۳:۳۰
کد خبر: ۹۱۲۸۴۷
تیم ملی فوتبال به مدال برنز بازی‌های جهانی ساحلی دست یافت
تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان با پیروزی برابر در دیدار رده‌بندی بازی‌های جهانی ساحلی عنوان سوم را از آن خود کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، دیدار رده‌بندی بازی‌های جهانی ورزش‌های ساحلی قطر از ساعت 18بین تیم‌های ایران و ایتالیا برگزار شد و شاگردان عباس هاشم‌پور مدال برنز این رقابتها را از آن خود کردند.

در وقت اول این دیدار محمد معصومی‌زاده با یک شوت محکم گل اول ایران را به ثمر رساند. در ادامه نیز بازیکنان ایران موفق شدند با ایجاد چند موقعیت، دروازه ایتالیا را تهدید کنند تا اینکه محمدعلی مختاری با یک ضریه قیچی برگردان زیبا گل دوم ایران را وارد دروازه حریف کرد. تا این وقت با نتیجه ۲ بر صفر به سود ایران به پایان برسد.

در وقت دوم نیز دو‌ تیم حمله های و جانبه‌ای داشتند که هیچکدان منجر به گل نشد. روی یک خطای اعلام شده به نفع ایتالیا، شوت محکم بازیکن ایتالیا توسط حمید بهزادپور دفع شد. در ادامه این وقت، ایتالیا هر دو گل را جبران کرد و با نتیجه تساوی به استراحت رفت.

وقت سوم‌ این دیدار با گل ایتالیا آغاز شد. پس از یک دقیقه ایتالیا گل دیگری زد و نتیجه4 بر 2 شد. در دقیقه سوم از وقت سوم محمدعلی مختاری یک قیچی دیگر زد که با دفع ناقص توپ از سوی دروازه‌بان ایتالیا، محمد احمدزاده گل سوم ایران را به ثمر رساند. دقایقی بعد نیز برای ایتالیا به درستی اعلام پنالتی شد و با تبدیل شدن به گل، نتیجه 5بر 3 به سود ایتالیا شد. در ادامه بازی گل های چهارم و پنجم توسط مصطفی کیانی وارد دروازه ایتالیا شد تا در وقت قانونی بازی با تساوی 5 بر 5به پایان برسد.

در 3دقیقه وقت اضافه بازی بدون گل به پایان رسید تا شاگردان هاشمپور در ضربات پنالتی با ایتالیا به رقابت بپردازند.

در نهایت و در ضربات پنالتی ایران پیروز شد و عنوان سوم این بازیها را به خود اختصاص داد.

لازم به ذکر است،پیمان حسینی در ضربات پنالتی موفق به مهار توپ بازیکن ایتالیا شد.

لازم ‌به ذکر است، شاگردان عباس هاشم‌پور با پیروزی برابر تیم‌های اوکراین، سنگال، پاراگوئه، شکست برابر روسیه و پیروزی برابر ایتالیا این عنوان ارزشمند را بدست آوردند و روی سکو رفتند.

بازی‌های جهانی ورزش‌های ساحلی با حضور 1300 ورزشکار از 93 کشور از 19 مهر به میزبانی قطر برگزار شد.

گفتنی است، دکتر صالحی امیری -رییس کمیته المپیک ایران، دکتر سجادی -مشاور عالی رییس کمیته المپیک، دکتر شکوری -سرپرست دبیرکلی فدراسیون و شهریاری -رییس کمیته فوتبال ساحلی با حضور در ورزشگاه این دیدار را از نزدیک دنبال کردند.

نظر شما
پرونده ویژه