علی سامره در گفتگو با خبرگزاری برنا:

استقلال در خط حمله مشکل دارد/ به علم و تدبیر استراماچونی اعتقاد دارم/ از اعتماد به جوانان ضرر نمی‌کنیم

۱۳۹۸/۰۷/۲۸ - ۱۰:۰۱:۴۷
کد خبر: ۹۱۳۵۶۸
پیشکسوت آبی‌پوشان معتقد است استقلال به لحاظ فنی پیشرفت داشته ولی آنقدر تعداد نفرات رفته از تیم در پایان فصل گذشته زیاد بود که بضاعت تیم در حال حاضر همین است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ علی سامره پیشکسوت باشگاه استقلال پیرامون برد این تیم در جام حذفی و آخرین وضعیت تیم به خبرنگار برنا گفت: در مسابقات جام حذفی هر بازی شرایط خاص خود را دارد و فجر هم تمام توان خود را گذاشته بود تا بازی را با تساوی به پایان برساند و از طرفی استقلال هم مانند بازی‌های گذشته بدشانس بود. نمونه آن هم خوردن توپ‌ها به تیر بود.

وی افزود: بنده به علم و تدابیر استراماچونی اعتقاد دارم. اگر بخواهیم نسبت به ابتدای فصل به نوع بازی کردن تیم نگاه کنیم، استقلال به لحاظ فنی پیشرفت داشته ولی آنقدر تعداد نفرات رفته از تیم در پایان فصل گذشته زیاد بود که بضاعت تیم در حال حاضر همین است.

مهاجم سال‌های نه چندان دور استقلال در پاسخ به این سوال که آیا بهتر نبود آقایی زودتر به زمین می‌آمد و اینکه استقلال در نیم فصل باید در چه پستی بازیکن جذب کند، اظهار داشت: استقلال در خط حمله مشکل دارد. همانگونه که می‌بینید تیم موقعیت‌هایی زیادی ایجاد می‌کند ولی در ضربات آخر مشکل داریم. تاکید می‌کنم بدشانسی هم داشتیم و در مورد آقایی معتقدم ما از اعتماد به جوانان هیچ وقت ضرر نکردیم. البته بازیکن جوان را هم باید تشنه بازی کردن نگه داریم که استراماچونی به خوبی در این موارد تصمیم‌گیری می‌کند.

سامره در ادامه عنوان کرد: ما به یک مهاجم و یک هافبک هجوی نیاز داریم، بازیکنی مثل تیام که جای خالی‌اش پر نشد و یا پاتوسی که جای او هم خالی ماند.

مربی سابق امیدهای استقلال و عضو آکادمی استقلال پیرامون بازی فردای استقلال مقابل سایپا نیز تصریح کرد: استراماچونی در این بازی یزدانی، غلامی و دشتی را در اختیار ندارد و این می‌تواند مشکلاتی را در فاز دفاعی به وجود بیاورد ولی استقلال با توجه به تدابیر کادر فنی می‌تواند در این دیدار برنده شود. فکر می‌کنم حرکت از گوشه‌ها به داخل توسط مدافعان کناری می‌تواند موفقیت‌آمیز باشد.

سامره در پایان پیرامون انتقادی که برخی پیشکسوتان از این تیم می‌کنند و معتقدند استقلال بزرگتر ندارد گفت: بنده هم این موضوع را قبول دارم. به نظرم در کادر فنی باید یک شخصی حضور داشته باشد که همه از او حساب ببرند. با تمام احترامی که برای جواد زرینچه قائل هستم باید بگویم او این کار را انجام نداده است. منظورم از بزرگتر شخصی است مانند کریم باقری در پرسپولیس که می‌بینید در دربی وقتی در بازی درگیری می‌شود قائله را ختم به خیر می‌کند و همه بازیکنان هم از او اطاعت می‌کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز