امیدواریم کسانی که بازی را می‌بینند از مسابقه لذت ببرند؛

صادقی: مقابل استقلال و پرسپولیس در قوامین نمی‌توانیم بازی‌ کنیم/ فقط یک مصدوم داریم

۱۳۹۸/۰۷/۲۸ - ۱۴:۱۳:۵۴
کد خبر: ۹۱۳۹۳۳
صادقی: مقابل استقلال و پرسپولیس در قوامین نمی‌توانیم بازی‌ کنیم/ فقط یک مصدوم داریم
سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: ما بازی سختی داریم و اگرچه استقلال نتیجه خوبی نگرفته ولی می‌دانیم بازی فردا راحت نیست.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، ابراهیم صادقی در نشست خبری پیش از بازی تیمش با استقلال اظهار کرد: انگیزه زیادی برای بازی داریم. تیمی جوان هستیم و مقابل تیم‌های بزرگ انگیزه زیادی داریم. امیدواریم کسانی که بازی را می‌بینند از بازی لذت ببرند و نتیجه لازم را بگیرند.

وی درخصوص اینکه استقلال در این فصل نشان داده در بازی‌ها دچار استرس می‌شود و همین موضوع روی سبک فوتبال آن‌ها تأثیر می‌گذارد، گفت: استقلال تیمی است که روی زمین بازی می‌کند و بازی را از عقب به‌وسیله مدافعانش شروع می‌کند، در واقع این تیم به معنای واقعی فوتبال بازی می‌کند. ما بازی سختی داریم و اگرچه استقلال نتیجه خوبی نگرفته ولی می‌دانیم بازی فردا راحت نیست و از سوی دیگر ما به تیم و بازیکنانمان اعتقاد داریم و مطمئنم بازی خوبی را به نمایش خواهیم گذاشت.

وی درمورد تغییر ورزشگاه بازی سایپا با استقلال بیان کرد: مدیریت باشگاه باید در این خصوص حرف بزند. در ورزشگاه پاس قوامین میزبان هستیم که در بازی‌های استقلال و پرسپولیس نمی‌توانیم در شهرک اکباتان به میدان برویم و به همین دلیل باید در شهر قدس بازی کنیم اما بهتر است مدیریت باشگاه دلایل تغییر ورزشگاه را بگوید.

سرمربی تیم فوتبال سایپا در مورد اینکه آیا شما از این مسئله ناراحت نیستید که در ورزشگاه آزادی باید بازی کنید،‌گفت: بحث ناراحتی نیست، شرایط است و باشگاه در این مورد تصمیم گرفته است.

صادقی درمورد اینکه استقلال در 20 دقیقه آخر به حریفانش فشار می‌آورد و برای این دقایق برنامه‌ای دارید یا نه،‌ گفت:‌ هر تیمی که مقابل استقلال بازی کند که بازی مساوی باشد یا از حریف پیش باشد در 10-15 دقیقه آخر استقلال به آن‌ها فشار می‌آورد و ما هم باید آن فشار را تحمل و مدیریت کنیم و نمی‌توانیم برنامه خاصی داشته باشیم. استقلال در جام حذفی با دو تیم لیگ یک بازی کرده که از دقیقه یک به این تیم‌ها حمله کرده و در دقایق پایانی هم به آن‌ها گل زده است. شاید اگر زودتر گل می‌زد کار به اینجا کشیده نمی‌شد. به هر حال همه این شرایط طبیعی است و هر تیم که عقب بیفتد فشار وارد می‌کند.

وی درخصوص اینکه استقلال اگرچه مهاجمان زهرداری نداشته اما هافبک‌های این تیم هم گل زده و هم پاس گل می‌دهند، یادآور شد: ما باید سعی کنیم روی نیروی خودمان تمرکز کنیم. آن‌ها هافبک‌های خوبی دارند که هم گل می‌زنند و هم پاس گل می‌دهند ولی اگر قرار باشد ما همه تمرکزمان را روی تیم حریف بگذاریم توجه به تیم خودمان را فراموش می‌کنیم و این موضوع زیاد خوب نیست.

سرمربی تیم سایپا درخصوص غایبان تیمش در بازی با استقلال گفت: فقط یک مصدوم به نام مجید علیاری داریم که شاید چند هفته‌ای نتواند برای تیم ما بازی کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز