پیمان نامور در گفتگو با خبرگزاری برنا:

اضافه شدن جلالی روحیه بازیکنان گل‌گهر را بالا برده است/ می‌توانیم اولین شکست سپاهان را رقم بزنیم

۱۳۹۸/۰۷/۲۹ - ۱۰:۰۱:۵۳
کد خبر: ۹۱۴۰۷۸
اضافه شدن جلالی روحیه بازیکنان گل‌گهر را بالا برده است/ می‌توانیم اولین شکست سپاهان را رقم بزنیم
هافبک تیم گل گهر سیرجان گفت: با تمام احترامی که برای سپاهان قائل هستم باید بگویم ما به دنبال برد این تیم در خانه هستیم و شک نکنید که امروز روز سختی برای نماینده اصفهان خواهد بود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ پیمان نامور، هافبک تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان، درباره آخرین وضعیت این تیم و بازی حساس مقابل سپاهان صدرنشین به خبرنگار برنا گفت: خوشبختانه ما در تعطیلات لیگ تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم. تیم به لحاظ فنی و روحی در شرایط خوبی به سر می‌برد و تمام تلاش‌مان را برای خوشحالی هواداران تیم انجام خواهیم داد.

وی افزود: سپاهان تیم بزرگی است و از بازیکنان بسیار خوبی نیز برخوردار است، تیم صدرنشین لیگ است. با تمام احترامی که بنده برای این تیم قائل هستم باید بگویم ما به دنبال برد این تیم در خانه هستیم و شک نکنید که امروز روز سختی برای نماینده اصفهان خواهد بود.

هافبک طراح گل‌گهر با اشاره به تغییرات انجام شده در کادرفنی خاطرنشان کرد: ابتدا من از زحمات بگوویچ تشکر می‌کنم. با آمدن مجید جلالی تیم روحیه بهتری پیدا کرده و در همین مدت کوتاه به‌روی نقاط ضعف خود کار کردیم و از طرفی کادر فنی تیم حریف را برای ما آنالیز کرده‌اند. با توجه به آشنا شدن با نقاط ضعف و قدرت سپاهان و میزبانی از این تیم می‌توانیم نخستین شکست صدرنشین لیگ برتر را رقم بزنیم.

نامور در پایان عنوان کرد: من مطمئن هستم امروز طرفداران گل گهر ورزشگاه را پر خواهند کرد و از هواداران می‌خواهم تا پایان 90 دقیقه از تیم خودشان حمایت کنند. هرگاه آنها تا پایان بازی از تیم حمایت کرده‌اند ما نتیجه گرفته‌ایم و ان‌شاءالله بتوانیم با کسب یک نتیجه خوب خوشحال کنیم. مهمترین هدف ما در این فصل بقا در لیگ برتر است و امیدوارم با تلاش بازیکنان و تدابیر کادر فنی به این مهم دست پیدا کنیم و در این میان هواداران نقش بسیار مهمی دارند.

نظر شما
پرونده ویژه