علی حمودی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

مقابل ضعیف‌ترین پرسپولیس چند سال گذشته مستحق باخت نبودیم/ با شکست سپاهان یک پای فینال هستیم/ پیکان به بالای جدول خواهد رسید

۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۰۵:۳۱:۲۷
کد خبر: ۹۱۴۴۹۵
مقابل ضعیف‌ترین پرسپولیس چند سال گذشته مستحق باخت نبودیم/ با شکست سپاهان یک پای فینال هستیم/ پیکان به بالای جدول خواهد رسید
کاپیتان تیم فوتبال پیکان معتقد است این تیم مقابل ضعیف‌ترین پرسپولیس چند سال گذشته مستحق باخت نبوده است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ علی حمودی، کاپیتان تیم فوتبال پیکان، درباره شکست دو بر یک این تیم مقابل پرسپولیس به خبرنگار برنا گفت: اگرچه نتیجه در این بازی به سود ما نبود ولی روی هم رفته بازی خوبی ارائه دادیم و اگر کمی شانس داشتیم برنده این بازی بودیم و حداقل نتیجه تساوی دو تیم بود.

او در ادامه افزود: بنده با تمام احترامی که برای تیم حریف قائل هستم، چند سال است که در پیکان بازی می‌کنم و به نظرم پرسپولیس یکی از ضعیف‌ترین تیم‌های چند سال اخیر بود و ما مقابل این تیم مستحق باخت نبودیم. شما بازی‌ را اگر ببینید موقعیت‌های خطرناک ما بیشتر از حریف بود و آنها دو موقعیت خطرناک داشتند که تبدیل به گل شد.

مدافع اسبق استقلال عنوان کرد: خداراشکر در سه هفته گذشته به شرایط خوبی رسیدیم و در دو بازی اخیر به‌رغم ارائه یک بازی خوب و برتر نتوانستیم نتیجه خوبی را کسب کنیم و در این‌باره واقعا بدشانس بودیم. پیکان در گل زدن شرایط خوبی دارد و ما بهترین خط حمله را داریم. خیال‌مان از گل زدن به نوعی راحت است اما از سویی دیگر گل‌های زیادی دریافت کردیم که در بسیاری از گل‌ها مانند گل نخست بازی این هفته با بدشانسی، اشتباه فردی و عدم تمرکز بود. تیم ما به شرایط خوبی رسیده و با بالا بردن تمرکز در بازی‌های آینده به امید خدا از گل‌های زده حراست می‌کنیم.

مدافع راست پیکان پیرامون عدم حضور تماشاگران و اینکه این موضوع به نفع این تیم بود یا خیر؟ این‌گونه پاسخ داد: ما قدر تماشاگران را نمی‌دانیم، ببینید کشورهای حاشیه خلیج فارس چه پولی خرج می‌کنند که هواداران‌شان به ورزشگاه بروند. آن‌وقت ما به خاطر حرکت ناشایست یک یا دو تماشاگرنما، چند ده هزار مشتاق را از دیدن بازی محروم می‌کنیم و باید در قانون بازبینی شود. اگر هواداران در بازی ما و پرسپولیس حضور داشتند بازی جذاب‌تر بود و چه‌بسا انگیزه بازیکنان ما نیز بیشتر بود و نتیجه دیگری را بدست می‌آوردیم.

حمودی در بخش دیگری از صحبت‌هایش به بازی تیم مقابل سپاهان در جام حذفی اشاره کرد و اظهار داشت: به هرحال این بازی به تعویق افتاد. ما اگر بخواهیم به جام دست پیدا کنیم، باید مقابل هر تیمی بتوانیم قدرت خود را دیکته کنیم. سپاهان یکی از تیم‌های قدرتمند و پرمهره لیگ است اما جام حذفی یک تک بازی است و برای برد به میدان می‌رویم. شک نکنید با شکست سپاهان یک پای فینال جام حذفی هستیم.

کاپیتان فیروزه‌ای پوشان تهران در پایان و در پاسخ به این سوال که پیش‌بینی‌اش از آینده این تیم در لیگ چیست؟ بیان کرد: با همین کادر فنی و بازیکنان به بالای جدول خواهیم رسید. این موضوع حرفه‌ ای نیست که من بگویم تیم به رده 4-5 جدول خواهد رسید اما با توجه به تجربه‌ای که دارم و اینکه می‌بینم تیم تا چه حد پیشرفت کرده و بازیکنان به یک هارمونی مناسب رسیده‌اند قول می‌دهم روند صعودی تیم آغاز و به صورت متناوب ادامه داشته باشد.

نظر شما
پرونده ویژه