کسی به کادرفنی اضافه نخواهد شد؛

منصوریان: باید نصف انرژی‌ام را بگذارم تا به بازیکنانم بگویم شعارها را نشنوند/ برخلاف جریان بازی گل خوردیم

۱۳۹۸/۰۷/۲۹ - ۱۹:۰۸:۵۲
کد خبر: ۹۱۴۵۷۳
منصوریان: باید نصف انرژی‌ام را بگذارم تا به بازیکنانم بگویم شعارها را نشنوند/ برخلاف جریان بازی گل خوردیم
سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: به حدادی‌فر گفتم که 4-5 نفر سکوهای ما را ملتهب کردند که آن‌ها در دوره قلعه‌نویی، یحیی و حسینی هم همین کارها را می‌کردند و متاسفانه از باشگاه ما هم پول می‌گیرند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، علیرضا منصوریان، سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در نشست خبری پس از باخت یک گله تیمش برابر شهرخودرو گفت: تفکرات ما به تیم حریف نزدیک بود و برخلاف جریان بازی گل خوردیم.طبیعی بود که در نیمه دوم حریف ما عقب بماند. چند فرصت توسط حبیب‌زاده، مطهری و درخشان‌مهر داشتیم که قدر فرصت‌های‌مان را ندانستیم. شهرخودرو در نیمه دوم به قدری دفاع کرد که حتی یونس شاکری هم در قلب دفاع بود. طبیعی بود آن‌ها پیروزی را می‌خواستند و ما برگشت به بازی را می‌خواستیم. تیم ما نتوانست به بازی برگردد که دلایل مختلفی دارد. در روز سخت من کمک احتیاج دارم. به حدادی‌فر گفتم که 4-5نفر سکوهای ما را ملتهب کردند که آن‌ها در دوره قلعه‌نویی، یحیی و حسینی هم همین کارها را می‌کردند و متاسفانه از باشگاه ما هم پول می‌گیرند.

او افزود: هوادار ذوب‌آهن نور چشم من است و پارسال روزهای سخت را با همین هواداران پشت سر گذاشتیم. بازیکنانم با تمام وجود تلاش کردند و زحمت کشیدند. در 15 دقیقه پایانی به یار و یاور نیاز داریم. من باید نصف انرژی‌ام را بگذارم تا به بازیکنانم بگویم شعارها را نشنوند و با تیم یحیی بازی کنند. این افراد ادعای سهم‌خواهی در تیم ما را دارند. ما جان‌مان را هم برای هواداران می دهیم اما این افراد سکوی ما را خراب کردند و یکی از دلایلی بودند که باعث شد نتوانیم به بازی برگردیم، همین موضوع بود.

منصوریان درباره این که آیا شرایط تیمش تغییر خواهد کرد یا خیر توضیح داد: قرعه امسال ما سخت بود و من هم 5 بازی را فقط روی نیمکت بودم. تیم ذوب‌آهن شکل خواهد گرفت و از زیر فشار خارج خواهد شد. هواداران باید بدانند این تیم با حمایت آن‌ها، این تیم شکل خواهد گرفت. اگر به نوع ادبیات و شعار هواداران نگاه کنید، می‌بینید این شعارها به آن‌ها یاد داده شده است و دلی نیست. من یک درصد هم به تیمم شک ندارم و مجموعه ذوب‌آهن تیم کاملی است و من با آن‌ها می جنگم و فقط به آن4-5نفر روی سکوها گله می کنم.

سرمربی ذوب‌آهن در ادامه تصریح کرد: من از مدیریت باشگاه و مجموعه تشکر می‌کنم. هوادار تا دقیقه 95 پشت تیم می‌ایستد. کار این چند نفر، پروسه‌ای چند ساله است و این چیزی است که از مدیرعامل باشگاه خواهش می‌کنم که این افراد را کنترل کند. از هواداران می‌خواهم صبور باشند. دلشان به حال تیم‌شان بسوزد و تیم ما را به هم نزنند. بازیکن در دقیقه70به من می‌گوید ما جان خود را برای تیم می‌دهیم اما از سکوی ورزشگاه شعار خوبی نمی‌شنود.

وی ادامه داد: گذر از این مواقع را خوب بلدم و در این چند سال بارها با این شرایط برخورد کرده‌ام. امروز در ارسال توپ برای محمدزاده و مطهری خوب نبودیم. همچنین یونس شاکری در قلب دفاع آن‌ها جای گرفت و برای من به هیچ وجه زیبایی مهم نبود و تنها نتیجه برایم اهمیت داشت.

منصوریان درباره سربازان تیمش گفت: سربازان به ما کمک زیادی خواهد کرد و قول می‌دهم آن‌ها را به کیفیت قبلی‌شان برگردانم. خلعتبری عملکرد خوبی برای ما داشته و بعد از جام حذفی می‌ترسیدم دوباره مصدوم شود. چراغعلی را به دلیل کارت دانشجویی نخواهیم داشت. سربازان ما و خلعتبری زور تیم ما هستند و برای هماهنگی زمان می خواهند.

سرمربی ذوب آهن در پایان پیرامون اضافه شدن فردی به کادر فنی نیز توضیح داد: کسی به کادر فنی اضافه نخواهد شد و تنها یکی از آنالیزورهای ما به دلیل مشکلات روحی به تهران رفته بود که به زودی به اصفهان برخواهد گشت. مشکلی با کادرم ندارم و به آن‌ها افتخار می کنم. وضعیت ما خوب است و در شرایط بدی قرار نداریم. اگر کیانوش فروزش نتواند به تیم برگردد، پسری را آورده‌ام که او را آموزش دهم. امروز تیم ما در دقیقه 75 تمام شد.

نظر شما
پرونده ویژه