برای عدم تکرار بی‌انضباطی صورت گرفت؛

آندره‌آ تیر خلاص را به این بازیکن زد+ عکس

۱۳۹۸/۰۸/۰۳ - ۰۵:۴۳:۵۲
کد خبر: ۹۱۵۰۶۷
آندره‌آ تیر خلاص را به این بازیکن زد+ عکس
بازیکن تیم فوتبال استقلال تهران که توسط استراماچونی از حضور در تمرینات آبی‌پوشان محروم شد، بعد از چهار روز بخشیده شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ علی دشتی که از چند روز پیش به خاطر مشکلات و حواشی از سوی آندره آ استراماچونی کنار گذاشته شد و در اختیار باشگاه قرار گرفت، در تمرینات حضور پیدا کرد.

104

البته کسی متوجه نشد چگونه این بازیکن بخشیده شد. براساس شنیدها دشتی بعد از جلسه با فتحی و در نظر گرفتن جریمه مالی با صحبت هایی سه طرفه با استراماچونی بخشیده شد. البته این اخراج و بخشش یک پیام را داشت و آن هم قاطعیت سرمربی ایتالیایی بود و اینکه بازیکن دیگری نخواهد کوچکترین بی نظمی در تمرین داشته باشد. اگرچه برخی مصدومیت شجاعیان را هم در این مورد تاثیرگذار دانستند اما آنچه رخ داد کوتاه آمدن استرا از موضع قدرت بود. هنوز هیچ کدام از مسئولان باشگاه پیرامون میزان جریمه این بازیکن صحبتی نداشته اند.

اما این تمام ماجرا نبود چرا که استراماچونی علیرغم نیاز به وینگر برای عدم تکرار بی انضباطی در آستانه بازی امروز تیرخلاص را به این ستاره زد. مرد ایتالیایی به نوعی در آستانه بازی تیرخلاص را به این ستاره زد و در فاصله کمتر از 24 ساعت مانده به دیدار با نماینده بوشهر این بازیکن را از لیست بازی کنار گذاشت. بی شک اگر کسی از او در این باره بپرسد عدم حضور در تمرینات مداوم در هفته را دلیل این خط خوردن می داند.

گفتنی است، آبی‌پوشان پایتخت امروز از ساعت 19 در تهران با پارس جم بازی خواهند داشت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز