آیین استقبال از تیم ملی ووشو؛

فرهادی‌زاد: ووشو ایران خود را به جهان ثابت کرده است

۱۳۹۸/۰۸/۰۳ - ۰۹:۱۳:۴۶
کد خبر: ۹۱۵۹۸۲
فرهادی‌زاد: ووشو ایران خود را به جهان ثابت کرده است
معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان گفت: امروز ووشو ایران خود را به جهان ثابت کرده به همین دلیل باید برای حفظ و ارتقا این جایگاه، تدابیر ویژه‌ای اندیشید چرا که رقبای ایران به ویژه چین برای بازپس گیری جایگاه شان استراتژی های جدیدی را دنبال خواهد کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مهین فرهادی‌زاد در حاشیه استقبال از تیم ملی ووشو که برای مسابقات جهانی به چین سفر کرد بود در گفتگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان اظهار داشت: خوشبختانه رشته ووشو در سالهای اخیر رشد چشمگیری داشته است و کسب خوش رنگ ترین مدالها در این رقابتها حاصل نگاه توسعه ای مسوولان این فدراسیون است.

او در ادامه نتایج سانداکاران و تالوکاران بانوی حاضر در این اعزامی به شانگهای چین را مورد توجه قرار داد و با درخشان توصیف کردن آن، بیان کرد که بانوان ملی پوش ووشو خود را  در آسیا و جهان ثابت کردند.

وزیر ورزش و جوانان یادآور شد: نباید فراموش کنیم این نتایج در کشوری به دست آمده که خاستگاه ووشو است و باید بپذیریم ملی پوشان برای کسب این مدالها تلاش بسیاری کرده اند که قابل تقدیر است.

وی گفت: امروز ووشو ایران خود را به جهان ثابت کرده و باید برای حفظ و ارتقا این جایگاه تدابیر ویژه ای اندیشید چراکه رقبا به ویژه چین برای بازپس گیری جایگاه شان استراتژی های جدیدی را دنبال خواهد کرد.

مهین فرهادی زاد حفظ و  ارتقا جایگاه ایران در ووشو را امری بسیار مهم برشمرد و بیان کرد: مطمئن باشید بادرایت مسوولان این فدراسیون، این موضوع به طور جدی پیگیری و ووشوکاران کشورمان در شرایط بهتری در رویدادهای مختلف برای کشورمان کسب افتخار خواهند کرد.

وی اظهار امیدواری کرد که این رشته المپیکی شود و تیم ملی ایران با اقتدار در بزرگترین رویداد  ورزشی توانمندی ها و اقتدارش را به نمایش بگذارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز