رختکن تیم همیشه در اختیار شجاعیان است؛

استراماچونی: در ۸ روز ۳ بازی انجام دادیم/ وضعیت‌مان را باید بهتر کنیم

۱۳۹۸/۰۸/۰۳ - ۲۱:۰۵:۵۵
کد خبر: ۹۱۶۲۱۴
استراماچونی: در ۸ روز ۳ بازی انجام دادیم/ وضعیت‌مان را باید بهتر کنیم
سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: ما باید پیشرفت کنیم، این تازه شروع سفر ما است ولی برایم سخت است که ترکیبی را پشت سرهم داشته باشم زیرا مدام برای بازیکنان ما مشکل پیش آمده است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، آندره آ استراماچونی در نشست خبری بعد از برد مقابل پارس جنوبی جم گفت: شخصا از شجاعیان دعوت کردم که به نشست خبری بیاید. به طور عمومی به او انرژی بدهم و از سوی تمام هم تیمی هایش و سایر اعضای کادر فنی به او انرژی بدهم.  او دوبار روی زانویش این عمل را داشته و من چون این شرایط را داشته ام درکش می کنم و رختکن استقلال همیشه در اختیار شجاعیان است زیرا او شخصتی فوق العاده ای دارد. توقع نداشت که دعوتش کنم به نشست خبری نتوانسته خیلی به موهایش برسد.

وی در ادامه در نشست خبری پس از بازی با پارس‌جنوبی گفت: استقلال تنها تیمی است که در 8 روز سه بازی انجام داده است، موقعیت های خوبی داشتیم که گل سوم را هم بزنیم.یک ربع آخر هم 10 نفره بازی کردیم، می خواهم به بازیکنانم تبریک بگویم که شجاعانه بازی کردند و اشتیاق داشتند.

سرمربی استقلال درباره برخی مشکلات در ضربات ایستگاهی افزود: ما باید پیشرفت کنیم،این تازه شروع سفر ما است، ولی برایم سخت است که ترکیبی را پشت سرهم داشته باشم زیرا مدام برای بازیکنان ما مشکل پیش آمده است.

استراماچونی در پایان خاطرنشان کرد: ما امروز دو بازیکن مان را نداشتیم سیاوش یزدانی و بازیکن دیگر، می دانستیم که آنها از کناره ها خوب ارسال می کنند اما این سومین برد ماست که انجام می دهیم و باید این شرایط را ادامه بدهیم و وضعیت مان را بهتر هم کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز