علیرضا اکبرپور در گفتگو با خبرگزاری برنا:

برخی افراد از درگیری هواداران سود می‌برند/ به تداوم بردهای استراماچونی امیدوارم/ بازی جذابی از تراکتور-استقلال روز جمعه می‌بینیم

۱۳۹۸/۰۸/۰۷ - ۰۵:۵۶:۵۴
کد خبر: ۹۱۶۷۰۱
ستاره اسبق تیم استقلال گفت: بازیکنان با تفکرات استراماچونی تا حدود زیادی آشنا شدند و امیدوارم این مربی بتواند همین روند بردهای مداوم را در استقلال تدوام ببخشد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ علیرضا اکبرپور، پیشکسوت باشگاه استقلال، درباره آخرین وضعیت این تیم و دیدار حساس هفته نهم مقابل تراکتور به خبرنگار برنا گفت: خوشبختانه استقلال وضعیت خوبی دارد و با بردهای پی‌درپی که به دست آورده توانسته به لحاظ روحی روانی بازیکنان را در وضعیت مطلوبی قرار دهد. همچنین به لحاظ فنی کارهای خوبی که در تیم انجام گرفته و بازیکنان به یک هارمونی نسبی دست پیدا کردند و نمی‌توان این موارد را نادیده گرفت. به هرحال استقلال در هفته نهم دیدار سختی در تبریز مقابل تراکتور دارد.

مهاجم سال‌های نه‌چندان دور آبی‌پوشان پایتخت و تیم ملی در بخش دیگری از صحبت‌هایش با اشاره به دیدارهای قبلی و وجود برخی حواشی تصریح کرد: بنده به‌عنوان یک تبریزی عرض می‌کنم که برخی تماشاگرنماها که به دنبال ایجاد حاشیه و هرج و مرج هستند فقط و فقط در ورزشگاه به دنبال ایجاد جوی ملتهب و سوءاستفاده از جمعیت، شور و هیجان ایجاد شده هستند. اما من به تمام هواداران فهیم آذری می‌گویم که به هیچ عنوان گول این افراد را نخورند و هر شعاری را ندهند. فوتبال برای این برگزار می‌شود که هواداران با حضور در ورزشگاه از بازی لذت ببرند نه اینکه یک هفته مانده به آغاز بازی در فضای مجازی هواداران و البته برخی افراد معلوم‌الحال به دنبال درگیری باشند.

اکبرپور با اشاره به صحبت‌ها و سوءاستفاده‌های عده‌ای در فضای مجازی خاطرنشان کرد: پلیس فتا باید برای ایجاد امنیت در فضای مجازی به این مسئله ورود پیدا  کند و اجازه ندهد برخی هواداران دو تیم را در فضای مجازی به جان هم بیندازند. با مشخص شدن این افراد همه می‌فهمند چه کسانی و با چه هدفی به دنبال ایجاد درگیری میان هواداران دو تیم از راه دور و در فضای مجازی هستند.

مربی تیم نوجوانان استقلال در ادامه تاکید کرد: شرایط دو تیم برای این بازی خوب است. البته استقلال شجاعیان را از دست داده و تراکتور هم بازی قبلی خود را باخته اما من فکر می‌کنم جمعه شاهد یک بازی تماشاگرپسند و جذاب و با بار فنی بالایی باشیم. تیمی که بتواند از موقعیت‌های خود به بهترین نحو استفاده کند برنده بازی خواهد شد. این دیدار جزو آن دسته از بازی‌هایی است که به هیچ عنوان نمی‌توان درباره نتیجه آن پیش‌بینی داشت. هر دو تیم شانس برد دارند و نیمه دوم این بازی که جدال تفکرات دنیزلی و استراماچونی است به جذابیت این بازی اضافه می‌کند.

ستاره اسبق تیم فوتبال استقلال در پایان گفت: استقلال نسبت به هفته‌های نخست بازی بسیار روان‌تری را انجام می‌دهد بازیکنان با تفکرات استراماچونی تاحدود زیادی آشنا شدند و امیدوارم این مربی بتواند همین روند بردهای مداوم را در استقلال تدوام ببخشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز