هادی مهدوی‌کیا در گفتگو با خبرگزاری برنا:

جونیور شانسی برای ماندن ندارد/ نمی‌توان گفت پرسپولیس به شرایط آرمانی رسیده است/ بهترین دفاع راست‌های ایران سرخ‌پوش هستند

۱۳۹۸/۰۸/۰۷ - ۰۵:۱۶:۳۱
کد خبر: ۹۱۶۷۰۳
بازیکن اسبق پرسپولیس معتقد است مهاجم برزیلی شانسی برای ماندن ندارد، چراکه در تیم‌های پرطرفدار وقتی از هواداران و سکوها انرژی منفی برای شخصی می‌فرستند موفقیت برای وی بسیار سخت می‌شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ هادی مهدوی‌کیا، مدافع اسبق تیم پرسپولیس، درباره آخرین وضعیت این تیم و همچنین بازی‌های آینده و پیشین سرخ‌پوشان مقابل شاهین شهرداری بوشهر به خبرنگار برنا گفت: نمی‌خواهم برد پرگل و شیرین پرسپولیس را کمرنگ کنم اما من در لیگ برتر بعید می‌دانستم چنین تیمی با معیارهای پائین فنی وجود داشته باشد. البته پرسپولیس از همان ابتدا برای باز کردن دروازه حریف راه‌های مختلف گلزنی را نیز به نمایش گذاشت و در نهایت موفق هم شد. درباره این دیدار بگویم سرخپوشان یک بازی خیلی خوب از خود به نمایش گذاشتند.

مهدوی‌کیا در ادامه با اشاره به شرایط ابتدای فصل تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: وقتی یک سرمربی ۳ سال در یک تیم حضور دارد تفکراتش در آن تیم سر لوحه کارهای فنی بازیکنان می‌شود و بعد از تغییراتی که در باشگاه و کادر فنی صورت گرفت تردیدی وجود نداشت که کالدرون برای پیاده کردن تفکراتش به زمان نیاز دارد تا بتواند تیم را آماده کند و این موضوع حداقل چند ماه زمان نیاز دارد و هنوز نمی‌توان گفت پرسپولیس شرایط آرمانی خود رسیده است. اما تیم قدم‌های مثبتی را در جهت رسیدن به وضعیت مناسب برداشته است.

مربی نامدار آکادمی فوتبال کیا در بخشی دیگر از صحبت‌هایش درباره وضعیت سرخ‌پوشان در جدول رده‌بندی و تکرار قهرمانی در لیگ و جام حذفی عنوان کرد: به هرحال هر تغییری می‌تواند تاثیرات خاص خود را داشته باشد و برخی نگرانی‌ها و استرس برای بازیکن در زمین بازی به وجود بیاورد. اینکه تیم به لحاظ روحی روانی در وضعیت خوبی قرار داشته باشد اهمیت بالایی دارد. سرخ‌پوشان پرسپولیس روز جمعه مقابل ماشین‌سازی تبریز قرار می‌گیرند. تیمی که به لحاظ ساختاری قوی‌تر از شاهین بوشهر است و از طرفی پرسپولیس در آزادی به تیمی باج نمی‌دهد مگر اینکه اتفاق خاصی رخ دهد یا بحث دیگری در میان باشد. از طرفی بنده در مورد برخی خریدهای پرسپولیس که مهمترین آن مهاجم برزیلی سرخ‌پوشان است انتقاد دارم و معتقدم این بازیکن بدشانس اگر در بازی با شاهین درون میدان قرار می گرفت می‌توانست گل بزند و از فشارهای بسیار زیاد رها شود به هرحال فکر می‌کنم جونیور شانسی برای ماندن ندارد چراکه در تیم‌های پرطرفدار وقتی از هواداران و سکوها انرژی منفی برای شخصی می‌فرستند موفقیت برای وی بسیار سخت می‌شود.

مهدوی‌کیا در پایان صحبت‌هایش پیرامون این سوال که آیا به نظرش در پست او یعنی دفاع راست بازیکنان خوبی در تیم حضور دارند خاطرنشان کرد: به نظر من شیری در دفاع بازیکن خوبی است و البته پرسپولیس در چند سال گذشته بازیکنان خوبی را در سمت راست داشته است. حسین ماهینی، رامین رضاییان، صادق‌ محرمی، مهدی شیری نفراتی هستند که در سمت راست بودند که هرگز اجازه ندادند، سمت راست پرسپولیس از یک جایگاه خطرناک برای حریف به  یک کنار معمولی تبدیل شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز