سیدعلی اصغر جوانمردی:

آرزوی من کسب مدال پارالمپیک و تقدیم آن به مرحوم گلبارنژاد است

۱۳۹۸/۰۸/۰۶ - ۱۳:۵۶:۴۹
کد خبر: ۹۱۷۱۶۸
آرزوی من کسب مدال پارالمپیک و تقدیم آن به مرحوم گلبارنژاد است
ملی پوش پارا دوومیدانی کشورمان، از اهداف و آرزوهای ورزشی خود گفت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون جانبازان و معلولین، سیدعلی اصغر جوانمردی ملی پوش پارا دوومیدانی کشورمان در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون بیان کرد: از سال ۱۳۹۳ از طریق مرحوم گلبارنژاد وارد دنیای ورزش افراد دارای معلولیت شدم و از آن زمان تاکنون در رشته پارا دوومیدانی و ماده پرتاب وزنه، کلاس F35 فعالیت دارم.

وی ادامه داد: خانواده من همیشه من را برای حضور در ورزش حمایت کردند و باعث شدند سختی این راه را برای رسیدن به سکوهای قهرمانی جهان تحمل کنم. همچنین مرحوم گلبارنژاد برای ورود من به این عرصه کمک زیادی کرد.

جوانمردی افزود: متاسفانه نتوانستم در پارالمپیک ریو حضور داشته باشم اما تمام تلاشم را خواهم کرد تا با کسب بهترین نتیجه در توکیو، زحمات مربیانم و مرحوم گلبار نژاد را جبران کنم و آرزو دارم مدال پاراالمپیک را بدست آورم و آن را به مرحوم گلبارنژاد تقدیم کنم.

دارنده مدال نقره بازی‌های پاراآسیایی عنوان کرد: اولین اردو متمرکز تیم ملی را پشت سر گذاشتیم و پیش از این نیز در اردوهای غیر متمرکز زیر نظر عبدالله جمشیدی مربی‌ام در استادیوم حافظیه هر روز و به صورت منظم تمریناتم را پیگیری می‌کردم.  در حال حاضر نیز حدود ۲۸ ساعت در هفته تمرین دارم.

ملی پوش پارا دوومیدانی در پایان گفت: از مسئولان می‌خواهم که همانند گذشته از ورزشکاران حمایت کنند تا ما بتوانیم در رقابت‌های مختلف برای کشور افتخار آفرینی کنیم و بهترین نتایج را بدست آوریم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز