ثریا آقایی در گفتکو با خبرگزاری برنا:

حضور در کمپ جهانی تاثیرات مثبتی در بازی من داشت/ هدفم ارتقای رنکینگ برای حضور در المپیک توکیو است

۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۱۰:۱۶:۳۸
کد خبر: ۹۱۷۵۰۴
عضو تیم ملی بدمینتون ایران گفت: ماه قبل در کمپ جهانی دانمارک حضور پیدا کردم که واقعا تاثیرات بسیار مثبتی روی بازی من گذاشت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ ثریا آقاییف بانوی بدمینتون‌باز تیم ملی ایران طی گفتگو با خبرنگار برنا درخصوص وضعیت آمادگی خود برای کسب سهمیه المپیک 2020 توکیو بیان کرد: من در هفته گذشته در دو رویداد بینالمللی دبی و الجزایر حضور پیدا کردم که در رقابت دبی با حریفی از هند روبه‌رو شدم. در مسابقات الجزایر هم در دور اول رقیب الجزایری خود را با نتیجه 2 بر صفر شکست دادم و در دور دوم حریف بلژیکی را 2 بر یک مغلوب کردم. در مرحله یک هشتم نهایی همین رقابت‌ها مقابل حریفی از فرانسه قرار گرفتم که متاسفانه نتیجه را واگذار کردم، این بازیکن نایب قهرمان مسابقات الجزایر شد اما موفق شدم 1370 امتیاز در این رویداد کسب کنم که می‌تواند رنکینگ من را ارتقا ببخشد، در حال حاضر رتبه 130 رنکینگ جهانی را در اختیار دارم.

وی افزود: تا اردیبهشت سال آینده طبق برنامه‌ای که فدراسیون بدمینتون در نظر دارد، در مسابقات مختلف حضور پیدا می‌کنم. انشاالله در رقابت‌های بین المللی پاکستان و هند شرکت خواهم کرد تا بتوانم برای کسب سهمیه المپیک رنکینگم را ارتقا بدم.

آقایی اظهار داشت: ماه گذشته در کمپ جهانی دانمارک حضور پیدا کردم که واقعا تاثیرات بسیار مثبتی روی بازی من گذاشت و این موضوع در رقابت‌های پشت سر گذاشتم کاملا مشخص بود. همچنین این کمپ تجربه بسیار بزرگی برای من محسوب می‌شد، زمان آن خیلی کوتاه بود و من در این یک ماه در دو مسابقه بلاروس و بلژیک حضور پیدا کرده بودم که زمان من را برای تمرین کم‌تر کرد. در حال حاضر چون هدف من کسب امتیاز و حضور در مسابقات مختلف است، نتوانستم زمان طولانی تمرین کنم. واقعا فرصت عالی بود که در اختیارم قرار گرفت و امیدوارم بتوانم در رقابت‌های آینده نتایج بهتری کسب کنم.

بانوی بدمینتون‌باز تیم ملی در پایان گفت: الان هم خودمان را در کمپ فدراسیون برای مسابقات آینده آماده می‌کنیم تا انشاالله با برنامه‌ریزی‌های فدراسیون بتوانم رنکینگم را ارتقا ببخشم تا به رتبه زیر 80 برسم که شانس بیشتری را برای کسب سهمیه المپیک 2020 توکیو داشته باشم. فدراسیون واقعا از ما حمایت می‌کند تا بتوانیم بهترین نتایج را کسب کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز