پایان رافت در گفتگو با خبرگزاری برنا:

جای پرسپولیس در صدر جدول خالی است/ علیپور و نعمتی بهترین زوج فعلی هستند

۱۳۹۸/۰۸/۰۹ - ۰۴:۱۰:۱۵
کد خبر: ۹۱۸۰۰۴
جای پرسپولیس در صدر جدول خالی است/ علیپور و نعمتی بهترین زوج فعلی هستند
مهاجم پیشین پرسپولیس زوج علیپور و نعمتی را برترین بازیکنان فعلی در خط حمله می‌داند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ پایان رافت، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس پیرامون آخرین وضعیت این تیم و دیدار امروز مقابل ماشین سازی به خبرنگار برنا گفت: خوشبختانه پرسپولیس توانست بازی بسیار خوبی را هفته قبل در بوشهر برگزار کند و برد پرگل پنج بر صفر برای سرخ‌پوشان بسیار خوب بود. البته ناگفته نماند، شرایط شاهین تیم ریشه دار و قدیمی بوشهر این روزها خوب نیست و مسئولان این باشگاه جنوبی که خطه بسیار استعداد خیزی است و بازیکنان بسیار خوبی به تیم ملی فرستاده باید هرچه زودتر برای این باشگاه کاری کنند.

وی افزود: تیم هم به لحاظ روحی و روانی به شرایط ایده آل رسیده و هم به لحاظ فنی بازیکنان با هم بیشتر مچ شدند و این پیروزی نویددهنده روزهای خوب می تواند باشد. واقعیت این است که جای پرسپولیس در صدر جدول خالی است و بچه ها باید تلاش کنند تا به جایگاه اصلی تیم برسند.

مهاجم اسبق پرسپولیس درباره هت تریک علی علیپور در این دیدار تصریح کرد: علیپور جزو مهاجمان بسیار خوبی است، دونده، سرعتی، در اختیار تیم، شوت زن و...، البته او در نوک خط حمله تنها است و فکر می کنم نعمتی می تواند بهترین زوج برای او باشد. فراموش نکنیم این دو نفر با هم بازی کرده اند و به بازی هم آشنایی دارند. به هرحال با زدن این سه گل فشارهای بسیار زیادی از دوش این بازیکن برداشته شد و انشاالله در آینده شاهد ادامه روند گلزنی او برای تیم باشیم. البته نه تنها روند علیپور بلکه معتقدم پرسپولیس هم می تواند روند بردهای خود را ادامه دهد و بتوانیم بردهای شیرینی را از این پس شاهد باشیم.

رافت درباره بازی امروز عنوان کرد: ماشین سازی در تهران می خواهد حرف های نگفته جام حذفی را بزند و خودش را نشان دهد و انگیزه بالایی برای این کار دارد، ماشین سازی البته در خانه انصافا خوب کار می کند و گرفتن امتیاز از این تیم در بنیان دیزل کار ساده ای نیست. فکر می کنم روی کاغذ شانس پرسپولیس در ورزشگاه آزادی برای بردن این تیم بسیار بیشتر است و امیدوارم سرخ‌پوشان در این دیدار هم به یک پیروزی خوب دست پیدا کنند.

او درباره سوپرجام گفت: این جام را خیلی زودتر باید به پرسپولیس می دادند. البته ما ترجیح می دادیم حریفی در زمین بود و با شکست او سوپرجام را بالای سر می بردیم. ضمن اینکه در 4 سال گذشته تیمی لایق تر از پرسپولیس برای فتح دو سوپرجام پشت هم وجود ندارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز