سیدداوود سیدعباسی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

تیم‌های دنیزلی همیشه هجومی ظاهر می‌شوند/ در قاموس استقلال بازی تدافعی وجود ندارد/ آبی‌پوشان امروز شانس بردن تراکتور را دارند

۱۳۹۸/۰۸/۱۰ - ۰۵:۰۳:۰۹
کد خبر: ۹۱۸۳۰۳
تیم‌های دنیزلی همیشه هجومی ظاهر می‌شوند/ در قاموس استقلال بازی تدافعی وجود ندارد/ آبی‌پوشان امروز شانس بردن تراکتور را دارند
پیشکسوت باشگاه استقلال تهران معتقد است این تیم امروز شانس بردن میزبان خود را دارد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ سیدداوود سیدعباسی، پیشکسوت باشگاه استقلال، درباره بازی حساس امروز این تیم مقابل تراکتور تبریز به خبرنگار برنا گفت: تفکرات آندره‌آ استراماچونی در استقلال در حال جواب دادن است و او نشان داد از دوران ابتدایی لیگ که نتایج خوبی تیم کسب نمی‌کرد و بدشانسی به نوعی سندروم در آبی‌پوشان تبدیل شده بود و تیم در ثانیه‌های آخر تیم گل می‌خورد، خوشبختانه آن شرایط با بردهای متوالی به پایان رسید و حالا هواداران به این تیم بسیار امیدوار هستند.

وی افزود: استقلال توانسته در خط دفاعی تا حدود زیادی با سیستم سه نفره مدنظر استراماچونی به هماهنگی مناسبی دست یابد و حضور بازیکنان هم فرقی نمی‌کند، شاکله تیم در خط حمله و دفاع عملکرد کلی مناسبی دارد. البته بنده در ابتدای فصل به شما گفته بودم، استقلال در چند فصل اخیر همواره نیم فصل اول را قوی شروع نمی‌کرد و امتیازات از دست داده در هفته‌های ابتدایی قهرمانی را در پایان نیم فصل دوم از تیم می گرفت اما استقلال در لیگ نوزدهم نسبت به 3-4 سال گذشته بهتر بوده و می توان امیدوار بود که بتواند در لیگ نوزدهم جزو مدعیان اصلی باشد.

هافبک پیشین استقلال و تیم ملی عنوان کرد: من با دنیزلی کار کردم، تیم‌های او همیشه هجومی بازی می‌کنند و از طرفی در قاموس استقلال بازی تدافعی وجود ندارد، اینکه دو تیم بازی هجومی دارند می‌تواند نوید دهنده یک بازی جذاب، زیبا و تماشاگرپسند باشد. ضمن اینکه معتقدم تراکتور از ابتدا با حملات زیاد برای گل زدن می‌آید و یک بازی باز را انجام خواهد داد و استقلال امروز شانس بردن تراکتور را دارد. بازیکنان سرعتی مثل قائدی و اسماعیلی در شرایط خوبی به سر می‌برند، استقلال قطعا موقعیت گلزنی پیدا می‌کند و استفاده صحیح و حداکثری از موقعیت می‌تواند آنها را برنده این بازی سخت و سنگین کند.

سیدعباسی در بخش پایانی صحبت‌هایش درباره پیش‌بینی‌اش از نتیجه تصریح کرد: این بازی را نمی‌توان پیش‌بینی کرد. من فکر می‌کنم دو تیم در ابتدای بازی و حتی در نیمه اول بیشتر یکدیگر را محک بزنند و در نیمه دوم باید شاهد تقابل تفکرات دو مربی حرفه‌ای و کاربلد باشیم. به نظر من احتمال گلزنی در این دقایق بیشتر می‌شود و به احتمال فراوان گل خواهد داشت. امیدوارم استقلال بتواند در این بازی امتیازات لازم را بگیرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز