پرسپولیس تهران صفر-ماشین‌ سازی تبریز صفر؛

توقف چیپ پرسپولیس/ دیوار بلند لک سد راه قرمزها شد

۱۳۹۸/۰۸/۰۹ - ۱۷:۳۰:۱۴
کد خبر: ۹۱۸۳۱۰
توقف چیپ پرسپولیس/ دیوار بلند لک سد راه قرمزها شد
تیم فوتبال پرسپولیس تهران در خانه متوقف شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ بازی رفت تیم‌های فوتبال پرسپولیس تهران و ماشین‌ سازی تبریز از هفته نهم مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران (جام خلیج فارس) از ساعت 16 و 30 دقیقه امروز پنجشنبه نهم آبان در ورزشگاه آزادی برگزار شد و بازی به تساوی بدون گل انجامید تا امتیازات تقسیم شود.

در این دیدار، پرسپولیس با لباس‌های یکدست قرمز و تیم ماشین‌سازی با لباس‌های یکدست سفید در زمین حاضر شدند. تیم داوری هم با لباس‌های فسفری رنگ به زمین آمدند. سرخپوشان پایتخت آغازگر نیمه اول بازی بودند. در دقیقه 2 شجاع با خطا متوقف شد و بازی برای لحطاتی متوقف گردید. در دقیقه 6 ارسال سفیدپوشان از سمت راست می‌رفت تا خطرساز شود که توپ در اختیار بیرانوند قرار گرفت. ​در دقیقه 9 حرکت شجاع خلیل زاده یک کرنر برای سرخپوشان در پی داشت. ارسال کرنر در چند مرحله دروازه میهمان را تهدید کرد و در نهایت توپ در اختیار لک گلر ماشین سازی جای گرفت.

در دقیقه 13 بابک مرادی بازیکن میهمان حرکتی را از سمت راست آغاز کرد و پس از عبور از مدافع قرمزپوشان، پاس زمینی او به بیرانوند رسید. ​در دقیقه 14 بازیکن ماشین سازی از سمت راست توسط عالیشاه متوقف شد و داور اعلام ضربه ایستگاهی کرد. ارسال توپ با ضربه سر سفیدپوشان وارد دروازه میزبان شد که داور پیش از آن اعلام آفساید کرده بود. در دقیقه 15 پرسپولیس توسط بیرانوند بازی را سریع آغاز کرد و ضد حمله‌ای شکل گرفت که در ادامه، دو شوت متوالی امیری و ترابی به مدافعان برخورد کرد و یک کرنر برای قرمزپوشان بدست آمد. پاسکاری توپ، بازی را به جریان انداخت. ​در دقیقه 20 علیپور متوقف شد و داور اعلام ضربه کاشته برای قرمزپوشان کرد. ضربه ترابی به دیوار دفاعی برخورد کرد و ضربه دوم از کنار دروازه گذشت. ​در دقیقه 24 یاد و خاطره هادی نوروزی از سوی هواداران گرامی داشته شد.

در دقیقه 25 امیری در میانه زمین متوقف شد و داور به بازیکن ماشین سازی کارت زرد نشان داد. ​در دقیقه 26 ارسال نریمان جهان در پی ضربه ایستگاهی با ضربه سر نادری دفع شد اما داور پیش از آن اعلام آفساید سفیدپوشان را کرده بود. در دقیقه 28 ارسال خوب عالیشاه در جناح راست به خلیل زاده رسید که حامد لک زودتر از او توپ را مهار کرد. در دقیقه 29 ارسال سفیدپوشان از روی ضربه کاشته، توسط مدافعان قرمزپوش دفع شد و در ادامه، نریمان جهان روی علیپور خطا کرد و از داور کارت زرد دریافت نمود. در دقیقه 33 قرمزپوشان آهنگ دروازه حریف کردند که در پاس آخر بی دقت ظاهر شدند. در دقیقه 36 سرخپوشان حمله‌ای را آغاز کردند که ارسال خوب نورالهی به علیپور رسید و ضربه سر این بازیکن از کنار دروازه لک عبور کرد.

در دقیقه 37 سفیدپوشان صاحب یک ضربه ایستگاهی شدند. ارسال توپ بعد از دخالت بیرانوند با سوت داور به نشان خطای سفیدپوشان اعلام شد.در دقیقه 39 حمله پرسپولیس از سمت راست با ارسال توپ و ضربه سر عالیشاه کامل شد که توپ بار دیگر از کنار دروازه حریف گذشت. در دقیقه 40 پرسپولیس از سمت چپ به کرنر رسید. ارسال عالیشاه از همه گذشت و به ضربه دروازه تبدیل شد. ​در دقیقه 43 پرتاب اوت دستی امیری تا آستانه باز شدن دروازه میهمان پیش رفت که ضربه نورالهی یک کرنر در پی داشت. ارسال کرنر با ضربه نورالهی همراه شد که لک توپ را به شکل خوبی مهار کرد.در دقیقه 45 شوت بازیکن ماشین سازی با اختلاف به بیرون رفت. داور برای نیمه اول، دو دقیقه وقت اضافه در نظر گرفت. ​نیمه نخست این دیدار با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

سفیدپوشان آغازگر نیمه دوم بازی بودند.در دقیقه 66 بشار رسن به جای امید عالیشاه برای پرسپولیس به زمین آمد.​در دقیقه 67 ماشین سازی یک ضربه کاشته بدست آورد. ضربه سفیدپوشان از روی دروازه گذشت.در دقیقه 72 ارسال قرمزپوشان با ضربه سر امیری از کنار دروازه لک عبور کرد.​در دقیقه 73 پرسپولیس در پی ضربه کاشته با ضربه سر وحید امیری، توپ در اختیار گلر ماشین سازی قرار گرفت.در دقیقه 78 شیری به جای نادری و سیامک نعمتی به جای نورالهی وارد زمین شدند.

در دقیقه 79 بازیکنان سفیدپوش یکی پس از دیگری در زمین به اتلاف وقت می‌پرداختند.​حملات پرسپولیس از جناحین و عمق لحظه به لحظه افزایش می یافت اما دفاع چند لایه میهمان مانع باز شدن دروازه آنها می شد.در دقیقه 84 محمد قادری جای خودش را به محمد سهرابی نژاد برای ماشین سازی داد.​پرسپولیس صاحب کرنر شد. ارسال توپ با دخالت خلیل زاده همراه شد و در نهایت توپ در اختیار لک قرار گرفت.​در دقیقه 86 در پی حملات پرسپولیس، ترابی در شش قدم میهمان متوقف شد و داور نقطه پنالتی را نشانه رفت. مهدی ترابی برای مداوا از زمین خارج شد. علیپور پشت توپ ایستاد. ضربه چیپ علیپور به آرامی در دستان لک قرار گرفت.​داور برای نیمه دوم، پنج دقیقه وقت اضافه در نظر گرفت.​در دقیقه 96 پرسپولیس به کرنر رسید. ارسال توپ دفع شد.​این دیدار در پایان با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

تیم داوری مسابقه

داور: علی صفایی

کمک ها:  علی میرزابیگی – محمدعلی پورمتقی

کمک داوران اضافی: حسین زمانی – کیوان علیمحمدی

داور چهارم: رحیم حاجیلو

ناظر: سعید بطحایی

ترکیب پرسپولیس تهران:

علیرضا بیرانوند، محمدحسین کنعانی‌زادگان، شجاع خلیل‌زاده، محمد نادری، محمد انصاری، احمد نورالهی، محسن ربیع‌خواه، مهدی ترابی، وحید امیری، امید عالیشاه (کاپیتان) و علی علیپور.

سرمربی: گابریل کالدرون

ترکیب ماشین سازی تبریز:

حامد لک، جفرسون، قادری، مرادی، نریمان جهان (کاپیتان)، معبودی، ثاقبی، زنده روح، زاهدی، دوسانتوس و توکلی.

سرمربی: رسول خطیبی

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز