فولاد خوزستان-پرسپولیس تهران؛

کالدرون لب کارون/ همسایه‌ها در کنار رودخانه به‌هم رسیدند

۱۳۹۸/۰۸/۱۲ - ۲۳:۰۱:۰۲
کد خبر: ۹۱۹۳۱۳
کالدرون لب کارون/ همسایه‌ها در کنار رودخانه به‌هم رسیدند
هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال عصر امروز آغاز می‌شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ هفته دهم رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور عصر امروز با دیدار تیم های فولاد خوزستان و پرسپولیس تهران در ورزشگاه شهدای خوزستان آغاز می شود.

فولاد در شرایطی پذیرای پرسپولیس است که فصل گذشته توانست تنها باخت قرمزهای تهران را در لیگ برتر رقم بزند. البته آن زمان افشین قطبی و برانکو ایوانکوویچ هدایت فولاد و پرسپولیس را عهده‌دار بودند و امسال جواد نکونام و گابریل کالدرون روی نیمکت دو تیم می نشینند و کنار رودخانه کارون مقابل هم صف آرایی می کنند.

فولاد از 9 بازی قبلی خود تنها یک شکست داشته و پرسپولیس هم سه باخت را متحمل شده اما با این حال دو تیم تاکنون 16 امتیاز جمع کرده اند و پرسپولیس به خاطر تفاضل بهتر بالاتر از فولاد در رتبه چهارم جدول رده بندی ایستاده است.

هفته گذشته پرسپولیس در دیداری پرحاشیه که می توانست سه امتیاز را در دقایق پایانی کسب کند برابر ماشین سازی تبریز متوقف شد تا دو امتیاز مهم را از دست بدهد. از طرفی فولاد هم در زمین نفت مسجد سیلمان به میدان رفت و در حالی که دو بار دروازه اش باز شده بود اما داور گل ها را نپذیرفت تا تیم نکونام با حداقل امتیاز را ترک کند.

پرسپولیس برای بازی شجاع خلیل زاده را به علت محرومیت و امید عالیشاه را به دلیل سرماخوردگی در اختیار ندارد و به احتمال زیاد شاهد حضور سیدجلال حسینی در قلب خط دفاعی مدافع عنوان قهرمانی خواهیم بود. ضمن اینکه علی علیپور، مهاجم قرمزهای تهران به دنبال این است تا ناکامی برابر ماشین سازی را در اهواز جبران کند و با گلزنی خود باعث شادی هواداران شود.

بازی تیم های فولاد و پرسپولیس از ساعت 17:45 و با قضاوت اشکان خورشیدی برگزار می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز