علیرضا استکی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

علی‌اکبری اهل آب معدنی هم نیست، چه برسد به دوپینگ!/ صحبت‌های تخریبی احدی علیه بوکس به ما انگیزه بیشتری می‌دهد

۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۰۷:۰۶:۴۲
کد خبر: ۹۱۹۵۷۲
علی‌اکبری اهل آب معدنی هم نیست، چه برسد به دوپینگ!/ صحبت‌های تخریبی احدی علیه بوکس به ما انگیزه بیشتری می‌دهد
سرمربی تیم ملی بوکس گفت: صحبت‌های تخریبی احدی علیه بوکس به ما انگیزه بیشتری می‌دهد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ علیرضا استکی، سرمربی تیم ملی بوکس و مربی سابق امیر علی اکبری بازیکن رشته MMA درمورد ابهام درخصوص فسخ قرارداد این بازیکن با سازمان UFC در گفتگو با خبرنگار برنا عنوان کرد: در این رابطه علی‌اکبری می‌گوید به دلیل تحریم‌های آمریکا این اتفاق رخ داده و طبق ادعای رسانه‌ها نیز گزارشگر UFC خبر از دوپینگ این ورزشکار می‌دهد ولی در طول چند سالی که علی اکبری با من کار می‌کرد حتی یک آب معدنی هم نمی‌خورد چه برسد به مواد نیروزا و دوپینگ، به نظرم علی اکبری آنقدر پتانسیل دارد که نیاز به دوپینگ نداشته باشد.

او درمورد برگزاری لیگ بوکس پس از چند سال وقفه نیز گفت: تا جایی که من اطلاع دارم فدراسیون در این زمینه همه تلاش‌های خود را انجام داد ولی برگزاری لیگ نیازمند اسپانسر خوب است که متاسفانه در حال حاضر این اسپانسر را نداریم. البته باتوجه به شرایطی هم که الان تیم‌ملی در آستانه المپیک دارد به نظرم اصلا به صلاح نیست چون لیگ به تیم‌ملی در این شرایط ضربه می‌زند.

استکی در مورد آخرین وضعیت تیم‌ملی برای حضور در میادین پیش رو اظهار کرد: پس از مسابقات قهرمانی جهان یک دوره اردو داشتیم که تا حدودی آمادگی بازیکنان را بالا ببریم. برای اردوهای بعدی نیز از بین بازیکنان حاضر و بوکسورهایی که در رقابت‌های قهرمانی کشوری حضور دارند 16 یا 20 بازیکن را انتخاب خواهیم کرد تا اوایل بهمن ماه تیم فیکس‌مان را معرفی کنیم. خوشبختانه شرایط ملی‌پوشان خوب است و من به هر هشت بازیکن‌مان اعتماد دارم که به امید خدا نتایج خوبی را در رقابت‌های پیش رو کسب کنند.

سرمربی تیم‌ملی درپایان درمورد صحبت‌های اخیر احدی درمورد تیم‌ و فدراسیون بوکس گفت: همه مطمئن باشند که صحبت‌های تخریبی احدی علیه فدراسیون و تیم‌ملی به ما انگیزه بیشتری برای ادامه کار می‌دهد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز