فرشاد فلاحت‌زاده در گفتگو با خبرگزاری برنا:

ساحلی‌بازان دلچسب بازی کردند/ خوشحالم کادرفنی ایرانی در کنار تیم بود/ از انتخاب تاج دلگیرم!

۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۱۰:۴۵:۰۷
کد خبر: ۹۲۲۲۵۷
ساحلی‌بازان دلچسب بازی کردند/ خوشحالم کادرفنی ایرانی در کنار تیم بود/ از انتخاب تاج دلگیرم!
پیشکسوت فوتبال ساحلی گفت: اکثر بازیکنان به صورت حرفه‌ای در کشورهای خارجی لژیونر هستند و در کنار آن قطعا تفکرات حرفه‌ای هم دارند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ فرشاد فلاحت‌زاده، پیشکسوت فوتبال ساحلی درباره قهرمانی تیم‌ ملی در رقابت‌های جام بین قاره‌ای در گفتگو با خبرنگار برنا عنوان کرد: عملکرد بازیکنان و در مجموع کل تیم فوق‌العاده بود. این قهرمانی حاصل تلاش تمام بچه‌ها بود که خوشبختانه در جریان بازی‌ها دیدم که چگونه خوب ظاهر شدند و بازی‌های درخشانی را انجام دادند که در نهایت عنوان قهرمانی را نیز  کسب کردند و باید بگوییم ساحلی‌بازان دلچسب بازی کردند.

او درمورد حضور کادرفنی ایرانی در کنار فوتبال ساحلی گفت: خوشحالم که بالاخره دوستان به حرف من رسیدند و برای این تیم از کادرفنی ایرانی استفاده کردند چرا که در این خصوص به خودکفایی لازم رسیدم. اکثر بازیکنان به صورت حرفه‌ای در کشورهای خارجی لژیونر هستند و  در کنار آن قطعا تفکرات حرفه‌ای هم دارند به نظرم این اتفاق باید زودتر رخ می‌داد ولی خوشحالم در این رقابت‌ها کادرفنی ایرانی کنار تیم بود تا موفقیت کامل به نام ایرانی ثبت شود.

فلاحت‌زاده در پایان درخصوص انتخاب حسین شمس به عنوان عضو کمتیه فنی فوتبال و فوتسال ساحلی اظهار کرد: از این انتخاب تاج بسیار دلگیرم چرا که برای این پست باید از خود ساحلی بازان انتخاب می‌کردند. این نوع انتخاب‌ها اصلا معنی ندارد مثل این است که من را برای بخش فوتبال یا فوتسال انتخاب کنند که تجربه‌ای از آن فضا ندارم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز