رسول کربکندی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

صحبت از حضور ابراهیم‌زاده کذب است/ هیچکس از عملکرد ذوب‌آهن راضی نیست/ تصمیم خاصی برای منصوریان نگرفته‌ایم

۱۳۹۸/۰۸/۲۰ - ۰۸:۱۶:۰۲
کد خبر: ۹۲۲۴۶۰
صحبت از حضور ابراهیم‌زاده کذب است/ هیچکس از عملکرد ذوب‌آهن راضی نیست/ تصمیم خاصی برای منصوریان نگرفته‌ایم
سرمربیاسبق تیم ذوب‌آهن گفت: صحبت‌هایی که درخصوص انتقال مطهری و اسماعیلی‌فر از این تیم به استقلال مطرح شده است، حقیقت ندارد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ رسول کربکندی، پیشکسوت تیم ملی فوتبال و سرمربی اسبق تیم ذوب‌آهن، طی گفتگو با خبرنگار برنا درخصوص عملکرد این تیم در 10 هفته اول لیگ برتر بیان کرد: جدول و امتیازات کاملا نشان می‌دهد تیم عملکرد خوبی نداشته و طبیعتا هیچ‌کس، نه کارخانه، نه باشگاه و نه حتی مربیان از این نتایج راضی نیستند. این موضوع مشکلات روحی و روانی بسیار زیادی همه‌ اعضا تیم ایجاد کرده است، باتوجه به سرمایی‌گذاری که کارخانه ذوب آهن کرده و بازیکنانی که دارد، این جایگاه شایسته ذوب آهن نیست و طبیعی است که اصلا نتایج خوبی نگیریم.

وی افزود: علیرضا منصوریان، سرمربی تیم ذوب‌آهن، فصل گذشته خیلی خوب کار کرد اما امسال هنوز نتایج خوبی نگرفته است. این‌که چه تصمیماتی برای او گرفته می‌شود، مسئولیت آن با باشگاه است و هر تصمیمی که بگیرند رسما اعلام خواهند کرد اما هنوز اتفاقی نیفتاده است.

کربکندی اظهار داشت: این صحبت‌ها که گفتند منصور ابراهیم‌زاده می‌خواهد جایگزین منصوریان شود، حرف‌های باشگاه نیست و این‌ها مسائلی است که عده‌ای برای خودشان پیش‌بینی و آن‌ها را مطرح می‌کنند. ابتدا باید باشگاه تصمیم بگیرد که برای تیم چه کار کند تا بعد از آن جایگزین سرمربی را مشخص کنند. وقتی هنوز تصمیمی اعلام نشده است، نمی‌توان در این خصوص صحبت کرد. این‌ها مسائلی هستند که خود باشگاه باید در خصوص آن‌ها توضیح دهد.

سرمربی اسبق تیم ذوب‌آهن گفت: همچنین صحبت‌هایی که درخصوص انتقال مطهری و اسماعیلی‌فر از این تیم به استقلال مطرح شده، حقیقت ندارد و به هیچ عنوان چنین مذاکره‌ای بین دو باشگاه یا بازیکنان صورت نگرفته. چنین درخواستی از هیچ باشگاهی انجام نشده است. مرتضی تبریزی نیز قرار نیست به ذوب‌آهن برگردد و این‌ها صحبت‌هایی است که رسانه‌ها می‌کنند. اصلا در این زمینه‌ها نه درخواستی آمده و نه تصمیمی گرفته شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز