ملی‌پوشان فردا بازهم محک جدی می‌خورند؛

امیدواری پیشکسوتان فوتبال به پیروزی ایران برابر عراق

۱۳۹۸/۰۸/۲۲ - ۱۰:۳۴:۰۱
کد خبر: ۹۲۳۸۶۶
امیدواری پیشکسوتان فوتبال به پیروزی ایران برابر عراق
تیم ملی ایران در یکی از حساس‌ترین بازی‌های خود در مرحله انتخابی جام جهانی فردا از ساعت 17:30 به مصاف عراق می‌رود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ تیم ملی فوتبال ایران در یکی از حساس‌ترین بازی‌های خود در مرحله انتخابی جام جهانی 2022 قطر فردا از ساعت 17:30 به میزبانی اردن به مصاف عراق می‌رود.

در زیر نظرات برخی از پیشکسوتان پرسپولیس را درباره این بازی و وضعیت مارک ویلموتس و شاگردانش می‌خوانید:

جمشید شاه‌محمدی: تیم ملی با بازی که مقابل بحرین داشت، من را ناامید کرد، تیم نیروهای جوانی دارد که از لحاظ هجومی بسیار خوب عمل می‌کنند اما مشکل دفاعی هم داریم. ابتدا باید ساختار تیم را تقویت کنیم تا گل نخوریم، مقابل بحرین گلی راحت گل خوردیم اما نتوانستیم گل بزنیم. عراق تیم خوبی است برابر این تیم کار سختی داریم، امیدوارم بتوانیم پیروز از زمین خارج شویم.

مسعود زارعی: ویلموتس از زمانی که وارد ایران شده، نشان داد دنبال فوتبال تهاجمی است، سبک مربیگری او را خیلی دوست دارم و واقعا مربی خوب و بزرگی است. انشاالله بتوانیم عراق را در زمین شکست دهیم، روزی که با بحرین بازی داشتیم، روز خوب فوتبال ایران نبود. تیم ما نیمه اول را کامل از دست داده بود و نیمه دوم شروع به بازی کردیم. باید مربی زمان دهیم چون او مربی بزرگی است و بازی بسیار تهاجمی دارد، انشاالله بتوانیم نتیجه بگیریم.

احسان خرسندی: هنوز عملکرد خاصی از ویلموتس ندیدیم، با این که در چند بازی اخیر سرمربی تیم ملی ما بود، به آینده امیدوار هستیم، انشالله بتوانیم عراق را ببریم چون واقعا بازی سختی داریم و عراق یکی از تیم‌ها خوب منطقه است. امیدوارم ویلموتس بتواند افکار خود را در زمین پیاده کند و بازیکنان بتوانند برنامه مربی خود را اجرا کنند، سخت خواهد بود اما غیرممکن نیست. مقابل بحرین خیلی بد بازی کردیم، همه فکر گل زدن بودند و تمام بازیکنان هجومی بازی می‌کردند. همین موضوع باعث شد با تمام تلاش مهاجم‌های خوبی که داریم در یک لحظه و با غفلت گل بخوریم. در خط هافبک و فوروارد ما بازیکنان بزرگی بازی می‌کنند که همه لژیونر هستند، توقع بیشتری از آن‌ها در گل زدن داشتیم اما متاسفانه این مهم اتفاق نیفتاد. امیدواریم باوجود این که عراق خیلی قوی‌تر از بحرین است، در آن دیدار جبران کنند.

مجتبی شیری: انشاالله ویلموتس بتواند به وسیله این بازیکنان افتخارات قبلی را به دست بیاورد و تفکرات او ادامه‌دار باشد. کار هجومی تیم در این مدت خیلی بهتر شده و فشار زیاد و حملات متعددی در بازی‌ها دارند که منوط می‌شود به زدن گل‌های زیاد. ما هدفی جز صعود به جام جهانی و قهرمانی آسیا نداریم، امیدوارم به کمک فدراسیون، مردم، هواداران، بازیکنان و کادر به این موفقیت برسیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز