سفر وزیر ورزش و جوانان به آذربایجان غربی؛

سلطانی‌فر: ورزشگاه آزادی هدیه دولت به مردم است/ مهاباد، مردمی هوشمند و جوانان توانمند دارد

۱۳۹۸/۰۸/۲۳ - ۱۳:۵۹:۳۱
کد خبر: ۹۲۴۳۸۲
سلطانی‌فر: ورزشگاه آزادی هدیه دولت به مردم است/ مهاباد، مردمی هوشمند و جوانان توانمند دارد
وزیر ورزش‌وجوانان افتتاح ورزشگاه 7 هزار نفری آزادی مهاباد را هدیه دولت تدبیروامید اعلام کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، دکتر مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان که در آیین افتتاح ورزشگاه 7 هزار نفری مهاباد سخن می گفت، اظهار داشت: این مجموعه ورزشی هدیه دولت تدبیر و امید به مردم فهیم و فرهنگ دوست دولت تدبیر و امید است که کمتر از دو سال بازسازی و تجهیز شد تا در اختیار مردم هوشیار و جوانان توانمند این استان قرار بگیرد.

وی در سخنانش این مطلب را توضیح داد که دو سال پیش با آقای محمودزاده، نماینده مردم مهاباد نشستی درخصوص تکمیل استادیوم گوک تپه که بیرون از شهر  احداث شده، داشته که در آن جلسه پیشنهاد تجهیز و نوسازی ورزشگاه آزادی را مطرح کرده است.

وزیر ورزش و جوانان یادآور شد که خوشبختانه در کمتر از دو سال علاوه بر افتتاح ورزشگاه آزادی با هزینه سه میلیارد تومان، گوگ تپه هم آماده بهره برداری شده و آماده خدمت رسانی به مردم این شهرستان است.

او در بخش دیگری از سخنانش به توصیف رهبر انقلاب از مردم این استان اشاده کرد و گفت: ایشان گفتند این شهرستان جوانانی با استعداد و مردمی هوشمند دارد و رهبر انقلاب این شهر را شهر دانش علم و شهر محمد قاضی توصیف کردند.

وزیر در ادامه از تلاش های استاندار مدیرکل ورزش و جوانان استان و آقای چمن گلی و نمایندگان مجلس قدردانی کرد.

سلطانی فر افزود: علاوه بر این پروژه ها سالن گل انداز 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و سالن جوانان و چند مجموعه ورزشی خصوصی نیز با حمایت های وزارت ورزش در دست احداث است و تلاش می کنیم سالن خلیفان را نیز تا دهه فجر به بهره برداری برسانیم.

وی یادآور شد: امیدواریم این اماکن زمینه شور و نشاط و ارتقای سطح سلامتی مردم این استان را فراهم کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز