هادی رضایی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

همه‌ سهمیه‌ گرفته‌های پارادوومیدانی به پارالمپیک اعزام نمی‌شوند/ باید ابتدا نتایج و رکوردهای ورزشکاران را تحلیل کنیم

۱۳۹۸/۰۸/۲۷ - ۰۸:۳۶:۴۲
کد خبر: ۹۲۵۳۴۱
دبیر اجرایی کمیته ملی پارالمپیک ایران گفت: همه‌ سهمیه‌های پارادوومیدانی به پارالمپیک اعزام نمی‌شوند، ما باید نتایج و رکوردهای ورزشکاران را تحلیل کنیم تا ببینیم شامل 4 گروه اعزامی می‌شوند یا خیر.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ هادی رضایی، دبیر اجرایی کمیته ملی پارالمپیک ایران، طی گفتگو  با خبرنگار برنا در خصوص عملکرد تیم ملی پارادوومیدانی ایران در رقابت‌های قهرمانی جهان و کسب سهمیه پارالمپیک 2020 توکیو بیان کرد: 19 ورزشکار پارادوومیدانی در قالب تیم ملی ایران به این دوره از مسابقات کسب سهمیه توکیو اعزام شدند، که توانستند 11 مدال و 12 سهمیه به دست بیاورند. البته هنوز هم شانس کسب سهمیه وجود دارد و ممکن است در رقابت‌های امارات، که اسفندماه سال جاری برگزار می‌شود، سهمیه‌های بیشتری به دست بیاوریم. طبق پیش‌بینی‌هایمان جلو می‌رویم و این پیش‌بینی‌هایی که انجام دادیم در طول 7 ماه گذشته همیشه اتفاق افتاده است. برای این رقابت‌ها هم همین تعداد سهمیه را حدس می‌زدیم.

وی افزود: در حال حاضر تیم ملی گلبال ایران و تیم ملی بسکتبال با ویلچر ایران به مسابقات کسب سهمیه المپیک اعزام می‌شوند، ان‌شاءالله بتوانیم به حد نصاب مورد نظر برسیم. هیچ‌کدام از این‌ها سهمیه اعزام نیستند و اعزام نفرات فقط براساس کیفی‌گرایی و بر مبنای مدال است.

رضایی اظهار داشت: هنوز زمان زیادی باقی‌مانده اما همه‌ سهمیه‌های دوومیدانی اعزام نمی‌شوند، آن‌ها را بعدا در برنامه‌ای که داریم قرار می‌دهیم تا ببینیم شامل 4 گروه اعزامی می‌شوند یا خیر. گروه چهارم شامل ورزشکارانی است که برای بازی‌های آسیایی 2022 چین آماده می‌شوند.

دبیر اجرایی کمیته ملی پارالمپیک ایران در پایان گفت: در ماه آینده باز هم گزارش سهمیه‌های کسب شده و پیش‌بینی‌های خودمان را ارایه خواهیم داد که تا به حال چه کار کردیم و به کجا خواهیم رفت. این رقابت‌ها فقط یک رویداد قهرمانی جهان خارج از برنامه‌های ما بود، که در آن سهمیه المپیک توکیو نیز توزیع شد. حالا ما باید نتایج و رکوردهای ورزشکاران را تحلیل کنیم. این فقط یکی از موارد برای اعزام به پارالمپیک 2020 توکیو است که آن را هم بررسی خواهیم کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز