نشمین شافعیان در گفتگو با خبرگزاری برنا:

لارستان به دلیل مشکلات مالی نتوانست تیم‌داری کند/ داوری‌ها نسبت به گذشته بهتر شده است

۱۳۹۸/۰۸/۲۷ - ۰۷:۳۱:۳۵
کد خبر: ۹۲۵۴۱۲
لارستان به دلیل مشکلات مالی نتوانست تیم‌داری کند/ داوری‌ها نسبت به گذشته بهتر شده است
سرمربی اشتاد سازه مشهد گفت: سال قبل با تیم لارستان بودم که این تیم به عنوان قهرمانی رسید ولی امسال به دلیل مشکلات مالی و نبود اسپانسر نتوانست در لیگ هندبال بانوان حاضر شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ نشمین شافعیان، سرمربی تیم هندبال بانوان اشتاد سازه مشهد، درباره کیفیت فصل جدید لیگ برتر در گفتگو با خبرنگار برنا عنوان کرد: خوشبختانه تا به امروز برنامه‌های فدراسیون و تیم‌ها همه به خوبی پیش رفته و لیگ منظم و خوبی را شاهد بودیم. در کنار این داوری‌ها نیز نسبت به گذشته بهتر شده با اینکه اشتباهاتی هم در چند بازی رخ داد ولی در مجموع در این چند هفته ابتدایی لیگ با کیفیتی را شاهد بودیم.

او درمورد وضعیت اشتادسازه مشهد گفت: سال قبل با لارستان بودم که این تیم به عنوان قهرمانی رسید ولی امسال به دلیل مشکلات مالی و نبود اسپانسر نتوانست در لیگ حاضر شود. اشتادسازه مشهد هم تیم خوبی است تا به امروز 30 درصد از قراردادهای ما پرداخت شده و از همه مهمتر این‌که تیم را هم برای قهرمانی بستیم و برای رسیدن به این مهم همه تلاش‌مان را  هم خواهیم کرد.

شافعیان درخصوص دیدار با گچساران اظهار کرد: هفته گذشته با کازرون بازی داشتیم که به نظرم بازی خوبی بود، در کل از شروع فصل خوب کار کردیم و فقط امتیازی در تهران به دست نیاوریم. این هفته هم با گچساران بازی داریم و دیدار با این تیم کار آسانی نیست چراکه مهره‌های خوبی دارند ولی سعی می‌کنیم نتیجه قابل قبولی را کسب کنیم و روند خوبمان را ادامه دهیم.

نظر شما
پرونده ویژه