آرش برهانی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

آبی‌ها بازی آسانی با نساجی ندارند/ استراماچونی صلاحدید تیمش را بهتر می‌داند/ استقلال می‌توانست ۶ بازیکن در تیم ملی داشته باشد

۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۰۷:۰۳:۰۹
کد خبر: ۹۲۵۷۶۴
آبی‌ها بازی آسانی با نساجی ندارند/ استراماچونی صلاحدید تیمش را بهتر می‌داند/ استقلال می‌توانست ۶ بازیکن در تیم ملی داشته باشد
ستاره اسبق استقلال معتقد است این تیم می‌تواند به راحتی راهی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ آرش برهانی، ملی‌پوش اسبق باشگاه استقلال، درباره آخرین وضعیت این تیم و بازی حساس هفته یازدهم مقابل نساجی مازندران در قائمشهر به خبرنگار برنا گفت: خوشبختانه استقلال روند بسیار خوبی را طی می‌کند و امیدوارم تمرینات هدفمند کادرفنی در تعطیلات شرایط تیم را بهتر کرده باشد. بازی با نساجی در قائمشهر دیدار ساده‌ای نیست به ویژه این که باید دو تیم در چمن مصنوعی بازی کنند و فکر می‌کنم باید در این‌باره تمهیداتی اندیشیده شود، بسیار امیدوارم که روند روبه رشد استقلال همچنان ادامه داشته باشد و معتقدم تیم می‌تواند در لیگ به موفقیت‌های بیشتری دست پیدا کند.

مهاجم سابق استقلال درباره این موضوع که طبق قرعه آسیایی آبی‌پوشان باید در زمین الریان و پیش از آن در استادیوم آزادی با برنده نماینده کویت و اردن بازی کنند، اظهار داشت: استقلال همواره در آسیا بازی‌های خوبی را به نمایش گذاشته به ویژه مقابل تیم‌های قطری و من معتقدم تیم با همین شرایط می‌تواند به راحتی به دور گروهی صعود کند. ضمن اینکه تیم‌های عربی از جدال با استقلال ترس دارند و این یک واقعیت است که ورزشگاه آزادی برای هر تیمی در آسیا می‌تواند یک جهنم باشد.

وی در پاسخ به سوال دیگری درباره اینکه به نظرش استقلال در چه پستی باید برای حضور موفق در آسیا و لیگ یارگیری کند، عنوان کرد: فکر می‌کنم در خط حمله و در خط میانی، با توجه به فشار بازی‌های آسیایی و فشرده‌تر شدن مسابقات نیاز به جذب بازیکن داریم. در این زمینه استراماچونی صلاحدید تیمش را بهتر می داند و امیدوارم بازیکنانی که اضافه می‌شوند، قابلیت‌های فنی بالایی داشته باشد.

برهانی درباره انتقادات برخی پیشکسوتان استقلال به کم بودن بازیکنان آبی‌پوش در تیم ملی تصریح کرد: استقلال در 4-5 هفته گذشته بازی‌های بسیار خوبی را انجام داده و به نظر من هم حداقل 5-6 بازیکن می‌توانست از استقلال در اردوی تیم ملی حضور داشته باشد و بازهم حداقل 2-3 بازیکن می‌توانستند در ترکیب فیکس تیم ملی مقابل عراق به تیم کمک کنند و امیدوارم تیم ملی بتواند در آینده نتایج خوبی کسب کند. البته باید قبول کنیم ویلموتس نیاز داشت تا با شرایط فوتبال آسیا آشنا شود و من به حضور در جام جهانی امیدوار هستم.

مربی و کارشناس فوتبال در پاسخ به اینکه شنیده شده او پیشنهادات جدیدی دارد و چه تصمیمی اتخاذ کرده، گفت: دو پیشنهاد جدید دارم، فعلا در حال بررسی هستم و در روزهای آتی تصمیم‌گیری خواهم کرد.

نظر شما
پرونده ویژه