مقابل ازبکستان و تاجیکستان بازی آسانی نداریم؛

حسن‌زاده: باید بهترین نتیجه را در تورنمنت کافا به دست آوریم

۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۰۹:۵۹:۱۵
کد خبر: ۹۲۵۸۷۹
مربی تیم فوتبال بانوان گفت: ملی پوشان با توجه به اردوهای آماده سازی و حضور در بازی های لیگ، از آمادگی خوبی برخوردارند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مریم حسن زاده، مربی تیم ملی فوتبال بانوان زیر 23 سال درخصوص آمادگی تیم ملی جهت شرکت در تورنمنت کافا گفت: وضعیت تیم به حالت نسبی خوبی رسیده و در دو اردوی تدارکاتی با توجه به تاکتیک هایی که داشتیم، بازیکنان را انتخاب کرده وباید نتایج خوبی را در تورنمنت کافا کسب کنیم.

وی در ادامه بیان کرد: دو مرحله اردوی تدارکاتی و  حضور در 6هفته از رقابت های لیگ باعث شده تا بازیکنان از آمادگی خوبی بهره ببرند. با توجه به اینکه مسابقات زیر 23  سال است، بازیکنان در رده های مختلف جوانان و نوجوانان و بزرگسالان را به اردوهای تدارکاتی دعوت کردیم و برنامه های خود را به مرحله اجرا رساندیم.

مربی تیم ملی فوتبال زیر 23 سال بانوان درخصوص شناخت از حریفان ایران گفت: تورنمنت کافا هر ساله در یک رده سنی برگزار می شود و طی چند سال اخیر در تمامی رده ها بازیکنان ایران با حریفانی که در این تورنمنت هستند، رقابت کرده اند. فکر می کنم فقط با تاجیکستان بازی نداشته و مابقی تیم ها را بازی کرده اند. در واقع تا حدودی یکسری از بازیکنان با شرایط مسابقات آشنا هستند.

وی در پایان گفت: تمامی تیم ها بدون شک خوب هستند و با آمادگی بالایی در این تورنمنت حضور دارند. بازی سخت مقابل ازبکستان و تاجیسکتان خواهیم داشت و امیدوارم بتوانیم بهترین نتیجه را در تورنمنت کافا به دست آوریم.  

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز