ترین‌های ورزشی در هفته‌ای که گذشت؛

کبدی ایران بر بام جهان/ دست‌های لرزان در هندبال/ ویلموتس نباید امیدها را ناامید کند

۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۰۵:۲۸:۱۹
کد خبر: ۹۲۶۳۷۰
کبدی ایران بر بام جهان/ دست‌های لرزان در هندبال/ ویلموتس نباید امیدها را ناامید کند
در هفته‌ای که گذشت شاهد اتفاقات بسیاری در دنیای ورزش بودیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ در هفته‌ای که گذشت شاهد اتفاقات بسیاری در دنیای ورزش بودیم که به مهم‌ترین رویدادها به شرح زیر اشاره می‌شود:

برنده هفته: تیم ملی کبدی جوانان

تیم‌ کبدی جوانان ایران با غلبه بر کنیا موفق شد برای اولین بار عنوان قهرمانی اولین دوره مسابقات قهرمانی جهان را از آن خود کند. پیش از این ملی‌پوشان کشورمان در مرحله مقدماتی مالزی، تایلند، ترکمنستان، چین تایپه و بنگلادش را شکست داده بودند. این رقابت‌ها به میزبانی ایران (جزیره کیش) و با حضور 13 کشور و غیاب هند یکی از قدرت‌های کبدی جهان برگزار شد.

بازنده هفته: مارک ویلموتس

مارک ویلموتس، سرمربی تیم‌ ملی فوتبال که در چندماه گذشته عملکرد خوبی در این تیم نداشته این روزها با انتقادات زیادی روبرو است، طوری که حتی به نظر می‌رسد تردیدهای زیادی در مورد ادامه همکاری او با تیم ملی وجود دارد. ملی‌پوشان کشورمان در چند ماه اخیر در چهار بازی رسمی انجام شده با هدایت این سرمربی موفق به کسب دو برد و متحمل دو باخت شده اند که از نظر بسیاری از کارشناسان نتایج قابل قبولی به شمار نمی‌رود.

شخصیت هفته: کریس رونالدو

در ادامه رقابت‌های فوتبال مقدماتی راه‌یابی به یورو 2020 تیم ملی پرتغال در خانه لوکزامبورگ به میدان رفت و به پیروزی 2 بر صفر رسید. در این دیدار کریس رونالدو موفق به گلزنی شد او با این گل تعداد گل‌های ملی خود را به عدد 99 رساند. درحال حاضر رکورد آقای گلی جهان با 109 گل زده به نام علی دایی، بازیکن پیشین تیم‌ ملی ایران است.

نقد هفته: هندبال

دو تیم سپاهان و زاگرس اسلام‌آباد نمایندگان هندبال کشورمان در رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا در جایگاه نهم و یازدهم قرار گرفتند. تیم زاگرس در گروه اول مسابقات به مصاف تیم‌هایی از کشورهای قطر، کویت، کره جنوبی و امارات رفت که در تمامی این دیدارها شکست خورد. سپاهان دیگر نماینده کشورمان نیز تنها با کسب یک پیروزی مقابل نماینده کشور کویت جایگاهی بهتر از نهمی کسب نکرد.

مسابقه هفته: ایران- عراق

تیم ملی فوتبال ایران در دومین بازی پیاپی خود در انتخابی جام جهانی مقابل عراق با نتیجه 2-1 شکست خورد. این دومین باخت پیاپی ایران در این رقابت‌هاست که باعث شد کار صعود شاگردان ویلموتس به جام جهانی به اما و اگرها کشیده شود. هرچند که تساوی عراق مقابل بحرین امیدها را برای صدرنشینی تیم ملی کشورمان زنده نگه داشت و یوزها درصورت کسب امتیاز کامل در 4 بازی آینده می‌توانند صدرنشین گروه شوند.

پیشنهاد هفته: پرسپولیس- نفت مسجدسلیمان

تیم‌های فوتبال پرسپولیس و نفت‌ مسجد سلیمان در رقابت‌های هفته یازدهم لیگ برتر نوزدهم فوتبال ایران در ورزشگاه آزادی به مصاف هم خواهند رفت این اتفاق درحالی رخ می‌دهد که اکثر بازی‌های لیگ برتر به دلیل مشکلاتی که در بلیت‌فروشی اینترنتی به وجود آمده لغو شدند. این دیدار که قرار بود، یک آذر ساعت 17:30 دقیقه برگزار شود با اعلام سازمان لیگ به ساعت 16:15 دقیقه تغییر کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز