محمدمهدی نظری در گفتگو با خبرگزاری برنا:

برای پیروزی مقابل استقلال انگیزه‌های زیادی داریم/ از بازی برابر تیم سابقم خوشحال هستم

۱۳۹۸/۰۹/۰۴ - ۰۵:۲۴:۳۳
کد خبر: ۹۲۷۶۱۸
برای پیروزی مقابل استقلال انگیزه‌های زیادی داریم/ از بازی برابر تیم سابقم خوشحال هستم
مهاجم تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: انگیزه زیادی برای بازی با استقلال داریم و دنبال نتیجه گرفتن هستیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ محمدمهدی نظری، مهاجم شیرازی تیم فوتبال نساجی مازندران، درخصوص شرایط تیمش برای دیدار امروز با استقلال به خبرنگار برنا گفت: وضعیت خوب است و تلاش‌مان را می کنیم روی فرم باشیم. انگیزه زیادی برای بازی با استقلال داریم و دنبال نتیجه گرفتن هستیم و استقلال هم در این چند هفته خیلی خوب نتیجه گرفته و امیدواریم سه امتیاز را بگیریم. خوشحال هستم مقابل تیم سابقم بازی می کنم و تمام تلاشم را برای نساجی انجام می دهم که نتیجه خوبی بگیریم.

او درباره اینکه پنج بازی پیاپی نساجی مازندران با 5 تیم مدعی قهرمانی است، افزود: همه تیم‌ها قوی هستند و 5 تیم هزینه زیادی کردند و بازیکنان خوبی گرفتند و هرتیمی که مقابل آنها بازی می‌کند انگیزه خاص خودش را دارد و می‌رویم که نتایج خوبی بگیریم.

نظری درمورد وضعیت روحی تیم و بیماری مهاجری اظهار کرد: مریضی ایشان یک مقدار روی روند کار ما تاثیر می‌گذارد اما تلاش‌مان را می کنیم نتیجه خوبی بگیریم تا آقای مهاجری از بازیکنان راضی باشند و حال‌شان خوب شود. 

مهاجم نساجی درخصوص نتایج 10 هفته گذشته تیم گفت: روی تاکتیک و برنامه بازی کردیم و خوب بودیم و مهاجری و مدیریت هم از ما راضی هستند. 

نظری درباره وضعیت تیم های شیرازی عنوان کرد: تیم‌های شیرازی چون مسئولین رسیدگی نمی‌کنند وضعیت خوبی ندارند و امیدوارم افرادی باشند که آنها را حمایت کنند.

وی در انتها خطاب به هواداران قائمشهری نساجی گفت: دست‌شان را می بوسم و واقعا از نظر من به فوتبال ایران عزت دادند و تلاش می کنیم نتایج خوبی بگیریم و دل‌شان را شاد کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز